بهترین برند های عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۹ : از CHANEL تا BULGARI-اصیل بخرید

بهترین برند های عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۹ : از CHANEL تا BULGARI-اصیل بخرید

برای اینکه مهم‌ترین دلیلی که شما عینک دودی می‌خرید، محافظت از چشم‌هایتان در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. البته احتمالا می‌دانید که جذابیت تیپ و چهره با عینک آفتابی به انتخاب صحیح افراد مربوط است؛ یعنی عینک دودی را تنها به خاطر زیبایی خود عینک نباید بخرید. ازآنجایی‌که عینک آفتابی شیائومی TYJ02TS تنها 18 گرم وزن دارد، کاربر حتی کوچک‌ترین فشار را بر روی صورت خود احساس نخواهد کرد. شیشه عینک شیائومی از همان موادی ساخته شده است که ماسک‌های فضانوردان ساخته شده‌اند که باعث می‌شود در انعکاس نور خورشید عالی باشند. رابطه منطقی بین اندازه عدسی و قطر قریم و دسته عینک آفتابی اصل باید برقرار شود.

  • این عینک‌ها، علاوه بر وضوح دید، از چشم‌ها هم در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند.
  • به دلیل محافظت خوبی که در مقابل اشعه فرابنفش خورشید دارد برای استفاده‌ی روزمره و هوای آفتابی انتخاب خیلی خوبی است.
  • همین طراحی‌های عجیب، متفاوت و پرزرق‌و‌برق D&G باعث شده تا این برند عینک ایتالیایی در بین سلبریتی‌ها و عموم مردم محبوب ویژه‌ای پیدا کند.
  • لنزهای خاکستری رایج‌ترین هستند زیرا تغییر رنگ نمی‌دهند و به‌اندازه کافی تیره هستند که در روزهای آفتابی مانع از تابش اشعه خورشید می‌شوند.

خلاقیت به کار رفته در عینک های دیور باعث شده تا ظاهری خاص و متفاوت داشته باشند. اما پس از انتخاب فرم و رنگ، باید به کارخانه‌ی سازنده عینک آفتابی هم توجه داشته باشید. اصیل بخرید برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای بازار در کنار وبسایت اصیل بخرید شما خواهد بود. در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است. ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم. در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود.

عینک آفتابی زنانه جی استار را مدل GS131S-200-53

عینک های آفتابی غیر اصل می توانند ضرر مضاعفی به چشم و پوست ناحیه چشم وارد کنند. برای آشنایی با جدید ترین کالکشن عینک های آفتابی بانوان کاوالی در سال ۲۰۱۹ به سایت و اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنید. انتخاب رنگ عینک نیز بخش مهمی از فرآیند انتخاب محصول شما را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید به سراغ عینک‌هایی بروید که رنگ آن‌ها با پوست صورتتان هماهنگ هستند. به طور کلی توصیه می‌کنیم که اگر پوست صورتتان سفید است به سراغ عینک‌هایی با رنگ تند مانند قرمز، قهوه‌ای، مشکی و… بروید.

جنس فریم در این عینک کائوچو با رنگ عدسی دودی که مناسب برای استفاده در زمان ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری و ورزش در فضای باز می‌باشد. از جمله عینک‌های آفتابی زنانه که مناسب برای صورت‌هایی به فرم بیضی، گرد و لوزی است. این دسته از افراد بهتر است از عینک‌های آفتابی انحنادار استفاده کنند. خرید عینک‌های که دارای تزئین در قسمت بالایی فریم هستند، می‌توانند به عنوان مناسب‌ترین و بهترین عینک آفتابی زنانه و مردانه شناخته شوند. عینک‌های خلبانی، گربه‌ای، بیضی، کلاب مستر و چندضلعی در میان فریم‌های دیگر بهترین گزینه خواهند بود.

۵ – عینک آفتابی مارک فرانسوی دیور

بیشتر افراد برای این که بتوانند یک عینک آفتابی با کیفیت و اصل را خریداری کنند، نیاز به راهنمایی دارند. در واقع فرقی نمی‌کند که عینک آفتابی را برای چه منظوری خریداری می‌کنید. مهم این است که در هنگام خرید بهترین عینک آفتابی زنانه و مردانه، هر دو این پارامترها را در نظر بگیرید.

عینک افتابی بولگاری گربه ای قرمز

لیسته فروشگاه نیست و تنها بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت را از سایر فروشگاه ها به شما معرفی می کند. کومونو یک برند بلژیکی است که تیمی از طراحان خلاق را دور هم جمع کرده است. مهندسان و طراحان کومونو دایما در حال ایده‌پردازی و طراحی محصولاتی هستند که کالکشن‌های بی‌نظیر این کمپانی را تشکیل می‌دهند. این خیال‌پردازها با تکیه بر فرهنگ و سنت قدیمی کشور بلژیک، عینک‌های مدرنی خلق می‌کنند که ظاهری کاملا متفاوت و خاص دارند.

ترکیبی از سبکی، محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش و مقاومت در برابر ضربه از امتیازات این عینک است. اشعه فرابنفش در تمام ساعات روز می‌تابد و چشمان شما این روزها بیش از هر نوع اکسسوری دیگری به عینک آفتابی زنانه مناسب نیاز دارد. با انتخاب و خرید عینک آفتابی اصل می‌توانید چشمان خود را از آسیب‌های نور خورشید حفظ کنید.