انتخاب شهر فرش به عنوان برترین صادر کننده نمونه کشور خبر روز

یکی از ادعاهای این فروشگاه ارائه فرش به بهترین قیمت است و برای اثبات ادعای خود برنامه‌ای به نام ضمانت قیمت را راه‌اندازی کرده است. در صورت خرید اینترنتی، هزینه ارسال رایگان می باشد و خریداران عزیز می توانند جهت پیگیری سفارشات خود با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. هم اکنون شهر فرش دارای ۴ شعبه رسمی در سراسر کشور است که مفتخر به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد. در این مراسم که در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس اتاق بازرگانی و نمایندگان مجلس و بیش از 100 برند برتر برگزار شد، از شهر فرش به عنوان واحد برتر کارآفرین با اهدای لوح زرین تقدیر شد. کاشان این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در هز نقطه از کشور و به راحتی به فرش های ارزان قیمت دسترسی داشته باشید.

  • در وب سایت شهر فرش شما می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های مختلف فرش ارائه شده توسط شهر فرش را مشاهده کنید و از قیمت آن‌ها مطلع شوید.
  • مشتری از تاریخ ثبت فاکتور تا ۱ ماه فرصت دارد تا فاکتور یا پیش فاکتور از فروشگاه های معتبر تهران و کرج و بابل بیاورد و ما به التفاوت اضافه دریافتی به مشتری بازگردانده شود.
  • با معتبرترین شرکت‌های کشور آشنا شوید و محل کار آینده خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
  • شهر فرش برای مشتریان، غیر از بحث پرداخت با چک، بحث خرید اقساطی را هم از همان ابتدا باز کرده است.
  • امکان خرید اقساطی فرش تا سقف ۴۵ میلیون تومان برای مشتریان محترم مهیاست..

وبسایت کارشد لیستی از معروفترین فرش فروشی های شیراز را برای شما عزیزان در ادامه تهیه کرده است که برای خرید نقد و اقساطی فرش می توانید به آنها مراجعه کنید. امروزه طرفداران فرش رنگ روشن (لایت) بیشتر از گذشته شده اند و تولیدات فرش 1000 شانه بامبو و انواع فرش های جدید به سمت و سوی طرح های فرش ترک کشیده شده اند. دلیل اصلی استفاده از فرش با رنگ های ملیح و روشن می تواند زندگی آپارتمان نشینی باشد که فضای منازل را کوچک تر کرده و برای این که این فضای کم به چشم نیاید گزینه استفاده از فرش رنگ روشن می تواند گزینه منطقی باشد.

در مراسم روز ملی صادرات که ۳۰ مهرماه برگزار شد، از ۵۷ صادرکننده نمونه، توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل امد. با افتخار، نام تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده نمونه کشور به چشم می خورد. را با قیمت درب کارخانه فرش ماشینی از مجموعه فرش پرسان پارس تهیه کنید.

شما می توانید در مجله فرهنگی و آموزشی شهر فرش اطلاعات لازم درباره اتفاقات فرهنگی اخیر در حوزه فرش را رصد کنید. همچنین اطلاعاتی پایه درباره فرش می توانید جمع آوری کنید و بیشتر فرش های ماشینی و دستباف را بشناسید. در ابتدا شما را با شهر فرش آشنا خواهیم کرد و سپس راهنمایی های لازم را جهت خرید از شهر فرش ارائه می کنیم. هم چنین ضمانت ۵ ساله کیفیت کالا و امکان تعویض فرش تا پنج روز بعد از خرید، امکان ویژه شهرفرش برای راحتی خیال شماست. شاید در آینده ای نزدیک مسئولان شهر فرش به این فکر بیوفتند که در شهرهای دیگر ایران نیز به جز شهر تهران، نمایندگی خود را تاسیس کنند که این موضوع برای مردم شهرهای دیگر ایران بسیار جذاب به نظر می رسد.

فرش طرح پرواز سرمه ای 1200 شانه گل برجسته

پیشنهاد می شود جهت آگاهی از شرایط اختصاصی خرید اقساطی، به بخش خرید اقساطی در وب سایت مراجعه نمایید. شلوغی خیابان ها، معابر و ترافیک جاده ها معضلی عجیب در تهران است و شما اگر بخواهید به صورت حضوری به فروشگاه های شهر فرش مراجعه کنید، حتما چند ساعتی را باید در این معابر تحمل فرمایید. اما باخرید اینترنتی فرش از کارخانهزیر نظر شهر فرش دیگر نیازی ندارید که ترافیک و شلوغی را تحمل فرمایید.

دیدگاه در “شهر فرش کاشان”

شهر فرش اولین و بزرگترین توزیع کننده انواع فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف، کلاسیک و فانتزی و تابلو فرش‌های نفیس از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی است. این فروشگاه با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت این امکان را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا با یک بار مراجعه طرح مطلوب خود را خریداری نماید. انواع و اقسام فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آنها بازدید به عمل بیاورید.

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از 8 سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک ، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است. امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است. شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌، پیش روی شماست.

انواع فرش فانتزی شامل فرش شنل، فرش شگی، فرش وینتیج، فرش ترک در این کلکسیون یافت می شوند. یکی از مهم ترین شاخصه های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است. یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.