آقای فرش کجاست؟ لیست شعب و شماره تماس فروشگاه های آقای فرش

از آقای فرش حکیمیه خرید داشتم(به عنوان راهنما) زیاد تجربه خوبی نبود. تبلیغات دیگری که شهر فرش در زمینه تضیمن قیمت فرش به مشتریان می دهد. اگر شما از شهر فرش خرید کنید و همان فرش را در فروشگاه دیگری با قیمت پایین تر از شهر فرش پیدا کنید، با ارئه پیش فاکتور مابه التفاوت قیمت فرشی که شما خریده اید به اضافه درصدی بعنوان جریمه، شهر فرش به شما پرداخت خواهد کرد. و با هر قیمتی که خودشان تعیین میکنند میفروشند و به همین دلیل شما نمی توانید دقیقا همان فرش با همان مشخصات از کارخانه تلولید کننده را در فروشگاه دیگری بیابید. فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش از شهر فرش یا آقای فرش، به نوع نخ، الیاف و مواردی همچون آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن فرش دقت کنید.

  • تمامی موارد این فرم اختیاری هست و نیازی به تکمیل کردن همه فیلدها نیست.
  • اگر ساکن شرق تهران از جنوبش تا شمالش هستید و فرش هم می خواهید،بازدید از این فروشگاه رو فراموش نکنید.
  • خلاصه فرش فرهی سابق شعباتش رو جمع کرد و اقای فرش رو راه انداخت طبق گفته ی همون دوستم که تو فرش فرهی بود .
  • واااقعا ممنونم از عزیزانی که نظراتشونو با دیگران به اشتراک گذاشتن.ما الان داشتیم حاضر می شدیم بریم شهر فرش.

و فرشی که شما مثلا میخری ده میلیون یک میلیون هم ارزش نداره . محصولات خیلی متوع بودن و قیمتشون نسبت به بازار پایین تر بود. طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده.

فروشگاه آقای فرش تهران | خرید فرش ماشینی و دستبافت در تهران

، 1200 شانه، 1500 شانه و 700 شانه از مهم ترین محصولات فرش کلاسیک هستند و همچنین انواع فرش شگی، شنل، وینکور، فلوکاتی از فرش های مدرن مجموعه آنلاین آقای فرش به شمار می روند. بنظرم هر کسی که زمان بگذاره و از آقای فرش یا شهر فرش شکایت کنه و آمار شکایات بالا بره، در هایپرهای کلاهبرداریشون تخته میشه. از نظر کیفیت و پاسخگویی عالی عالی و بر خورد محترمانه فروشندگان غیر حضوری و اینترنتی مخصوصا یک کارمند بسیار مترم به نام خانوم شیر دل با تشکر از اقای فرش.

آقای فرش

پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد. می‌توانند از امکانات ویژه این بانک برای خرید فرش بهره ببرند. در این طرح نیازی به پیش‌پرداخت نیست، سودی به بانک پرداخت نمی‌شود و اقساط تا سقف 48 ماه در نظر گرفته شده است. Los Tweets más recientes de Mr. Carpet | آقای فرش (@iranmrcarpet). ‏‏‏‏‏‏ارسال رایگان، خدمات پس از فروش، امکان خرید غیر حضوری ۰۲۱۷۵۳۷۵ … ، ورودی اول آب‌نوا قرار دارد و با بیش از ۲۰ برند برتر و ­هزار طرح متنوع، میزبان مشتریان و علاقه‌مندان فرش ایرانی، تابلو فرش و محصولات مشابه است.

در فروشگاه آنلاین آقای فرش اگر مشتریان از شرایط پرداخت نقدی برخوردار نباشند، می توانند از امکان خرید قسطی آقای فرش استفاده کنند. در فروشگاه آقای فرش شما می توانید تخفیف های استثنایی برای خرید فرش داشته باشید که در هیچ فروشگاه آنلاینی در این وسعت نخواهید دید. هم شهر فرش و هم آقای فرش برندهای محدودی را شامل می شوند و از همه شرکتها و برندها ، فرش ندارن . من ۱۸ ساله یک جفت فرش ۹ متری نگین مشهد دارم که هنوز مثل روز اولشه وقتی میشوریم هنوز میدرخشه و فرقی نکرده. من قصد داشتم برم آقای فرش و از حواله ایران خودرو که به کارمندان برای خریدار فرش از آقای فرش داده میشه استفاده کنم! خیلی خوشحالم قبل از اینکه درگیر اعصاب خوردی واز طرفی یه خرید بد که یه عمر آینه دغ وحرصم بشه آگاه شدم .از همه کسایی که صادقانه نظر هاشون رو در میان گذاشتن، یک دنیا سپاس.

با ثبت نام کلیه شرایط استفاده از سایت کتاب اول قبول می کنم. در صورتی که از طریق فروشگاه موفق به پیگیری سفارش خود نشده اید، می توانید از طریق ثبت پیگیری سفارش در ترب اقدام نمایید. واقعا ممنون که این موضوع و مطرح کردید وقتی تبلیغات تلویزیون و میبینم میگم حتما به صرفه تر ولی حالا آگاه شدم.. پیشنهاد میکنم به بازار فرش مراجعه کنید و فریب این هایپر فرشها را نخورید. سوما بازم میگم فرشتون رو ادم کار کشته تون همون لحظه چک کنه و همون لحظه تحویل بگیرید و ببرید با خودتون . سلام دوستان من تجربه شخصی خودمو در اختیارتون میزارم که تو این وضعیت اقتصادی ضرر نکنید .