آقای فرش فروشگاه اینترنتی کتاب اول-میزبان فرش

این تور مجازی به سه زبان فارسی انگلیسی و آلمانی تولید شد و توصیه ما استفاده از مرورگر به روزرسانی شده و ترجیحا مرورگر کروم می باشد . آقای فرش در محله شهید فرامرز عباسی مشهد و در بلوار سجاد،خیابان میلاد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند ورزشگاه امام رضا و درمانگاه شهید شوریده و مرکز خرید پروما و مرکز بهداشت شماره ۳ مشهد و اداره ثبت احوال قرار گرفته است.

ارسال رايگان درب منزل در شهرهايي كه داراي شعبه آقاي فرش ميباشد و تحويل درب فروشگاه در شهرهايي كه شعب فرش فرهي دارند. طرح حاتم که با توجه به توانمندی خانوار ایرانی طراحی شده، این امکان را فراهم می‌آورد که بدون پیش‌پرداخت و بدون سود و کارمزد، فرش خود را خریده و اقساط آن را در بازه‌های طولانی‌مدت پرداخت نمایید. کارخانه قالیشویی چلسی کرج دارای کارخانه ای اختصاصی با ماشین آلات تمام اتوماتیک آماده ارائه خدمات شستشوی انواع فرشهای ماشینی، اعلاء شویی و شور شویی فرشهای دستبافت و خشکشویی مبلمان در محل، آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز استان البرز و شهر کرج می باشد. پیشنهاد ما برای شما، دیدن این فرش‌های زیبا و ارزشمند است. برای دیدار از گنجینه محصولات فرش این مجموعه، می‌توانید به یکی از شعب این فروشگاه مراجعه نمایید.

  • آقای فرش در محله شهید فرامرز عباسی مشهد و در بلوار سجاد،خیابان میلاد واقع شده است.
  • ‏‏‏‏‏‏ارسال رایگان، خدمات پس از فروش، امکان خرید غیر حضوری ۰۲۱۷۵۳۷۵ …
  • ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست.
  • بی تردید تلاش و کوشش همکاران آقای فرش و ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در کنار علاقه و رضایت مصرف کنندگان به این مجموعه برتر، از دلایلی بود که آقای فرش در این جشنواره نیز سربلند باشد.

آقای فرش از سری فروشگاه های زنجیره ای فرش در سراسر کشورمان ایران است که اقدام به عرضه گسترده انواع فرش ماشینی و دستباف می نماید. با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت ها مکانیزه و دیجیتال شده اند، آقای فرش تصمیم خود را مبنی بر فعالیت در حوزه فروش اینترنتی، عملیاتی کرد و خط فروش آنلاین خود را با احداث فروشگاه مجازی آقای فرش راه اندازی نمود. برای انتخاب بهترین فرش ماشینی از شهر فرش یا آقای فرش، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌را در نظر داشته‌ باشید. تولیدات فرش ماشینی این مجموعه نیز، دست کمی از هنرهای دستبافت ندارند.

«آقای فرش» به ایران‌مال آمد

همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۴ از ۵ را به این مکان داده‌اند. در فروشگاه آقای فرش شما می توانید تخفیف های استثنایی برای خرید فرش داشته باشید که در هیچ فروشگاه آنلاینی در این وسعت نخواهید دید. با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.

خرید اقساطی فرش از فروشگاه آقای فرش | لندو

اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود. توجه کنید فرش‌های تک رنگ تیره، مانند آبی نفتی، مشکی یا قهوه‌ای مایل به شکلاتی به سادگی لکه‌های روشن و یا دوده‌ها را نمایان می‌کنند و فرش‌هایی که دارای رنگ‌های بسیار روشن هستند، مانند سفید و یا کرم گرد وغبار و جای پا را نشان می‌دهند. در تخصیص تسهیلات، برای هر فرد تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار (زوجین تا 100 میلیون تومان) در نظر گرفته شده که در صورت استفاده زوجین از این طرح، مبلغ تا دو برابر می‌تواند افزایش داشته باشد.

آقای فرش

یکی از مهمترین اولویت های مجله خبری فرش، خدمت رسانی در خور هموطنان ایرانی است. و این شعار با تولید با کیفیت و عرضه بدون واسطه محقق می شود. بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است. در بازار فرش یکی از بزرگترین مجموعه هایی که دارای تنوع بسیار زیادی در ارائه فرش های دستبافت ایرانی و خارجی دارد . این مجموعه در طبقه سوم ساختمان کاسپین واقع در یافت آباد تهران قرار دارد . برای بازدید مجازی این مجموعه بر روی تماشای تور مجازی کلیک کنید.