پرفروش ترین فرش ماشینی سال 1401، معرفی 20 طرح فرش جدید +عکس دکور ماهورمارکت-میزبان فرش

بنابراین علاقمندان فرش‌های‌ دستباف نیز به سراغ فرش‌های‌ دستباف گونه از جمله فرش‌های‌ 1200 شانه می روند. فرش‌های‌ 1200 شانه گل برجسته نیز در سال‌های‌ اخیر بخشی از بازار فرش را به تصاحب خود درآورده‌اند و رضایت گروهی از خریداران را جلب کرده‌اند. یکی از جدیدترین مدل فرش پذیرایی ماشینی که ممکن است نام آن را شنیده باشید فرش شگی است. این فرش با پرز بلند خود، نسبت به فرش‌های قدیمی تفاوت ایجاد کرده است. به علت اینکه پرزهای‌های فرش شگی نسبت به فرش‌های معمولی بلندتر است، با نام فرش پرز بلند نیز شناخته می‌شود.

  • احتمالاً طرح‌های سه بعدی را می‌شناسید؛ طرح‌هایی که احساس زنده و واقعی بودن آن‌ها بیننده را شگفت‌زده می‌کند.
  • انواع فرش ماشینی مدل جدید را در فروشگاه ایران راگ با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری می‌توانید خریداری کنید.
  • این نوع از فرش‌ها، به واسطه جذابیت‌های ظاهری و تناسب زیاد با طرح‌های مدرن معماری و دکوراسیون داخلی، از فرش‌های محبوب و یکی ازپرفروش ترین فرش ماشینیبه شمار می‌روند.

اصالت این نوع طرح ها مربوط به دست بافته های عشایر و مردم روستا بوده و از آن برگرفته شده است. فرش زیر فرش افشان 1047 یکی از جدیدترین طرح های فرش است که برای جهیزیه عروس هم طرفداران زیادی دارد. قطعاً شباهت بسیاری در میان آکریلیک و ابریشم به چشم می خورد. از مزایای این محصول می توان به مقاومت در برابر فشار های بیرونی اشاره کرد.

این طرح را می توان در گروه فرش های طرح لچک و ترنج دسته بندی کرد. ترنج میانی این طرح به صورت یک شش ضلعی لوزی مانند طراحی شده. در گوشه ها، بوم یا متن فرش نیز لچک هایی با یک خط مستقیم تشکیل شده است. احتمالا می پرسید که این یعنی چی؟ یعنی چون فرش ماشینی با دستگاه بافته می شود، الیاف آن نیز مصنوعی است و با دستگاه ریسیده می شود.

4. فرش طرح گلفرنگ

طرح‌های مدرن شامل اشکال هندسی، هنری و حتی به شکل‌ ساده و بدون طرح فرش ماشینی، امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مناسب برای استفاده در انواع سبک‌های مدرن و مینیمال است. از ویژگی های مهم انواع مدل های فرش کاشان می توان به الیاف باکیفیت آن اشاره کرد. الیافی که در بافت فرش ماشینی استفاده می شود از باکیفیت ترین نوع الیاف است که همان طور که گفته شد این الیاف از جنس پلی استر، نایلون، آکریلیک و… هستند که هر یک از آن ها دارای کیفیتی بی نظیر است. گران ترین نوع الیافی که از آن استفاده می شود و معمولا فرش آن هم گران تر است، آکریلیک است که کیفیت بسیار عالی دارد. فرش های دستباف گونه دارای طرح های مختلف و زیبایی هستند که بافتی بسیار ریز دارند.

اهمیت فرش در زیبایی منزل

فرش ماشینی پتينه گل برجسته۷۰۰شانهافرند کد ۶۶۴۰۴۱، از فرش‌های مدرن با کیفیت و بافت بالا فروشگاه افرند می‌باشند. فرش‌های پتینه با شکل و طرح کهنگی و رنگ و رو رفته تولید می‌شود که نسبت بهفرش‌های ماشینی فانتزیاز زیبایی منحصر به فرد و خاصی برخوردار هستند. فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجستهزمينه ذغالی متالیک افرند کد ۲۲۶۱ یکی از فرش‌های کلاسیک مجموعه افرند می‌باشد که با ظاهری فوق‌العاده زیبا و همچنین کیفیتی بسیار عالی، مخاطبین زیادی داشته است.

3. فرش طرح نایین

حاشیه های کتیبه ای که در فرش مشهد وجود دارد در کنار گل های درشت شاه عباسی، ظاهری بسیار جذاب، گیرا و خاص به این طرح بخشیده است. ساختار طرح های قدیمی این منطقه بسیار شبیه طرح های اصیل هراتی است. برخی از نمونه های فرش که به هرات نسبت داده شده هم اکنون نیز موجود مجله خبری فرش است. قالی کاشان از زمانهای دور در میان مردم جهان بسیار مشهور بوده است. قالی کاشان از جمله طرح های معروف و مشهور فرش ایرانی است که به دلیل طراحی خاص که در گروه فرش های لچک ترنج قرار می گیرد. همچنین به دلیل رنگ بندی خاصش در ایران و جهان شهرت یافته است.