نمایشگاه آقای فرش-میزبان فرش

بی تردید تلاش و کوشش همکاران آقای فرش و ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در کنار علاقه و رضایت مصرف کنندگان به این مجموعه برتر، از دلایلی بود که آقای فرش در این جشنواره نیز سربلند باشد. فرش های دستباف و نفیس ایرانی از شهر هایی همچون کاشان، تبریز، اصفهان، نایین، کرمان، اراک و غیره در کلکسیون دستباف فروشگاه آنلاین آقای فرش دیده می شوند. ، 1200 شانه، 1500 شانه و 700 شانه از مهم ترین محصولات فرش کلاسیک هستند و همچنین انواع فرش شگی، شنل، وینکور، فلوکاتی از فرش های مدرن مجموعه آنلاین آقای فرش به شمار می روند.

یکی از مهمترین اولویت های آقای فرش، خدمت رسانی در خور هموطنان ایرانی است. و این شعار با تولید با کیفیت و عرضه بدون واسطه محقق می شود. بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است. در بازار فرش یکی از بزرگترین مجموعه هایی که دارای تنوع بسیار زیادی در ارائه فرش های دستبافت ایرانی و خارجی دارد . این مجموعه در طبقه سوم ساختمان کاسپین واقع در یافت آباد تهران قرار دارد . برای بازدید مجازی این مجموعه بر روی تماشای تور مجازی کلیک کنید.

  • آدرس و شماره تماس این نمایندگی‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.
  • ولی یه فروشگاه بود بنام فرش قیطران نبش میدون هفت تیر که کوچیک هم بود و تنوع زیاد نداشت و دو بار ازش خرید کردیم و راضی بودیم .
  • آقای فرش، از حرفه‌ای‌ترین و موفق‌ترین تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستبافت و ماشینی در ایران است.

همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۴ از ۵ را به این مکان داده‌اند. در فروشگاه آقای فرش شما می توانید تخفیف های استثنایی برای خرید فرش داشته باشید که در هیچ فروشگاه آنلاینی در این وسعت نخواهید دید. با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.

فلذا من پیشنهادم اینه که اولا با یک ادم کارکشته برای خرید فرش تشریف ببرید که فرش پاره و رفو شده بهتون ندن حتما هم یک اقا پیشتون باشه و همونجا فرش رو تحویل بگیرید و وانت هم بگیرید و اقاتون با وانت فرش رو همون لحظه بیارید خونه . ولی یه فروشگاه بود بنام فرش قیطران نبش میدون هفت تیر که کوچیک هم بود و تنوع زیاد نداشت و دو بار ازش خرید کردیم و راضی بودیم . در شهرستان‌های فاقد نمایندگی نیز، می‌توانید از گالری مجازی حاوی تابلو فرش، انواع فرش و گبه، تکه‌دوزی‌های هنرمندانه، وینتیج‌های بی‌نظیر و دیگر صنایع دستی دیدن کنید. این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس ثبت گردیده است. استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …

مشاوره خرید از شهر فرش یا آقای فرش با کیفیت و قیمت مناسب

تایید میکنم که تمامی موارد فوق صحت دارد و قابل انتشار در سایت سالپا می‌باشد. تلاش می کنیم بیش از پیش با افزایش کیفیت خدمات، سرویسها و کالاهای خود، نظر مصرف کنندگان همیشگی خود را جلب کنیم. لطفا اگر برند های خوب و با دوام میشناسید اطلاع رسانی کنید چون واقعا با این گرونی نمیشه در هیچ زمینه ای آزمون خطا انجام داد. بوی خیلی بدی میدن ،در و پنجره مداوم باز هست ولی هیچ فایده نداره . البته اشکالی هم نداره ، اما کاش درخصوص مواردی که در این مقاله به اونها اشاره شده ، راهنمایی کنید . امروزه تبلیغات حرف اول واخر را میزند وای برروزی که با تبلیغات با ان همه هزینه های گزاف تبدیل به ضد تبلیغ شود.

می‌توانند از امکانات ویژه این بانک برای خرید فرش بهره ببرند. در این طرح نیازی به پیش‌پرداخت نیست، سودی به بانک پرداخت نمی‌شود و اقساط تا سقف 48 ماه در نظر گرفته شده است. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و … بیش از 81 درصد شرکت کنندگان در پنجمین دوره انتخاب برند محبوب ایران به مجله خبری فرش رای دادند و به این ترتیب، برای سومین سال پیاپی تندیس زرین این جشنواره به آقای فرش تعلق گرفت.

و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید. ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست. نهمین شعبه آقای فرش و تنها شعبه غرب تهران این فروشگاه در ایران‌مال راه‌اندازی شد.

آقای فرش | بازار فرش ماشینی و دستباف

اگر فرشی را برای محوطه بیرونی خانه می‌خواهید، بهتر است محیط خارج خانه و میزان آلودگی را در نظر بگیرید تا فرش جلوی در کثیف نمایان نشود. توجه کنید فرش‌های تک رنگ تیره، مانند آبی نفتی، مشکی یا قهوه‌ای مایل به شکلاتی به سادگی لکه‌های روشن و یا دوده‌ها را نمایان می‌کنند و فرش‌هایی که دارای رنگ‌های بسیار روشن هستند، مانند سفید و یا کرم گرد وغبار و جای پا را نشان می‌دهند. در تخصیص تسهیلات، برای هر فرد تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار (زوجین تا 100 میلیون تومان) در نظر گرفته شده که در صورت استفاده زوجین از این طرح، مبلغ تا دو برابر می‌تواند افزایش داشته باشد.

فرصت خریـد ویژه از آقای فرش…

ضمنا برای شهرستان‌هایی که هنوز شعبه‌های فروشگاه آقای فرش در آنها افتتاح نشده نیز، امکاناتی جهت مشاهده نمایشگاه‌های دیجیتال این مجموعه، در فضای اینترنت فراهم آمده است. در کلیه شعب آقای فرش شرایط فروش اقساطی برای اقشار مختلف پیش بینی شده است که بخشی از این تسهیلات با مشارکت شبکه بانکی در اختیار مردم قرار دارد و کارمزد تسهیلات بانک توسط آقای فرش تقبل شده است و خریداران هیچ کارمزد یا افزایش را متحمل نخواهند شد. تورمجازی آقای فرش تهران بزرگترين بازار كفپوش ايران، در پاساژ لوكس كاسپين، يکی از بزرگترين مجموعه هاي تجاری تخصصی در سطح تهران است.