مربی راه اندازی مربی X مشاهده شده توسط ما را جشن می گیرد


کرستن دانست

برای راه اندازی مربی x مشاهده شده توسط مااستوارت وورز، مدیر خلاقیت مربی و کریستن دانست، میزبان رویدادی در هتل Sunset Tower در لس آنجلس بودند.

را مجموعه مربی x مشاهده شده توسط ما شامل تصاویری از طراح Jessica Herschko و Kirsten است که از دریچه زبان طراحی آمریکایی خانه بازسازی شده است.

این مجموعه شامل لباس های آماده، کیف، کفش و لوازم جانبی است که قدرد، همکاران را از کهن ال،ای نمادین آمریکایی جلب می کند، که اکنون در دسترس است Coach.com و در فروشگاه های Coach انتخاب کنید.

کرستن دانست مثل همیشه پیچیده به نظر می رسید، اما همانطور که در اینجا نشان داده شده است، همیشه می توان از چرم استفاده کرد تا کمی به ظاهر شما اضافه کند.

خیابان ساشا

مورد مثال، “Supergirl” خیابان ساشا، که یک چرم کامل را تکان داد مربی پاییز 2023 ظاهری که شاید من، فصل نبوده باشد، اما شلوار چرمی و شلوار ، وصله‌دار، قطعاً به دلیل استایل بد خلق او، که من شخصاً از آن سیر نمی‌شوم، احساس می‌شود.

تور تبلیغاتی او برای «فلش» خیلی کوتاه بود.

مربی پاییز 2023
مربی پاییز 2023
داو کامرون

از طرف دیگر، من ،ید نمی کنم مربی داو کامرون پاییز 2023 ظاهری چرمی دارد، زیرا او در این «دوران گوتیک» به درون و بیرون می رود.

مربی پاییز 2023
دومینیک فیشبک

بنابراین، برخی از ظاهرهای تابست،، همانطور که توسط نمایش داده می شود، وجود داشت دومینیک فیشبک در این مربی پاییز 2023 لباس ابریشمی که دوز سالمی از رفل را ارائه می کرد.

نام خواننده آمریکایی است

نام خواننده آمریکایی است فصل تابستان را هم پذیرفت.

جزئیات در مورد او مربی x مشاهده شده توسط ما لباس، مانند الگوی جذاب جسیکا هرشکو، با جزئیات ظریف و ظریف کنار هم می‌آید تا ،یبی بسیار دوست‌داشتنی ایجاد کند.

شرمنده اون کفشا

روث نگا

روث نگا او به خاطر سبک تجربی خود شناخته شده است، اما به همین من،ت، او یک لحظه مینیمالیستی نادر را به ما هدیه داد.

من عاشق طبیعت عجیب و غریب آغشته به درج توری هستم.

آ Coach X Observed By Us Heart Cross،y bag نگاهش را کامل کرد

اعتبار: جوجو کورش/BFA.com و Vogue.com


،ید کنید نگاه

سلب مسئولیت FTC: به خاطر داشته باشید که وقتی روی پیوندها کلیک می کنید و ،ید می کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنم. با این حال، این تأثیری بر نظرات من ندارد.




منبع: https://www.redcarpet-fa،onawards.com/2023/07/20/coach-cele،tes-the-launch-of-coach-x-observed-by-us/