قیمت و خرید فرش ماشینی 700 شانه فروشگاه اینترنتی فرش امین-میزبان فرش

این نوع فرش‌ها، در گروه فرش ماشینی قرار دارد ولی از نظر طرح و نقشه و نوع بافت دقیقاً مثل فرش دستبافت می‌باشد، لازم به ذکر است که قیمت آن نسبت به فرش دستباف خیلی کمتر است. فرش‌های ماشینی دستبافت گونه در تراکم‌ها و شانه‌های بالا طراحی و تولید می‌شوند. البته مسلما این فرش‌های دست بافت مرغوبیت و اصالت فرش‌های دست‌بافت واقعی را ندارند. البته قیمت این فرش‌ها نسبت به فرش‌های دست بافت بسیار ارزان‌تر است. بعضی از انواع فرش‌های دست بافت که قدمت زیادی دارند آن‌قدرگران‌بها هستند که قابلیت استفاده ندارند. به نظر می‌آید با وجود تمام مزایا و معایب برای فرش‌های طرح دست‌بافت باز هم طرفدارن تنوع و دوستداران فرش اصیل ایرانی از این فرش‌ها استقبال می‌کنند.

  • چون درگذشته قالی بافتن با ذوق و هنر شخصی خود دست به آفرینش طرح های سنتی می‌زدند.
  • البته این موضوع ربطی به سطح درآمد هم ندارد و آدمهای ثروتمند هم از اینکه یک فرش خوب و با کیفیت را با قیمت کمتر خرید کنند راضی ترند!
  • قیمت مطلوب فرش ماشینی طرح سنتی داشتن یک دکوراسیون اصیل و زیبا را با صرف هزینه کم امکان‌پذیر می‌کند.
  • البته الیاف اکریلیک نیز دارای کیفیت‌ و قیمت‌های متفاوتی هستند.

فرش ماشینی کاشان طرح و مدل زیبای لیدا 700 شانه تراکم 2550 ، در رنگبندی زیبا و جذاب از کلکسیون لاجورد ، قیمت مناسب تولید و درب کارخانه . فرش ماشینی کاشان طرح و مدل زیبای هیوا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ تمام اکرلیک درجه یک از کلکسیون کهربا ، قیمت مناسب و تولید ، ارسال رایگان به سراسر کشور. کاربرد آنها در منازلی است که معمولاً دارای سالن پذیرایی بزرگ و پهن هستند. البته از نظر چیدمان استاندارد و اصولی، بهتر است فاصله فرش با دیوار حدوداً 45 سانتی‌متر باشد. همچنین این فرش شانه‌ها و تراکم‌های مختلفی را داراست بنابراین شما می‌توانید بر اساس اینکه فرش را برای کدام قسمت منزل خود انتخاب می‌کنید فرش 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه را انتخاب نمایید.

تنوعی بی نظیر از فرش های روز دنیا

فرش‌هایی که از جنس پلی‌استر هستند از نظر قیمتی ارزان‌تر از فرش‌های اکریلیک و یا پشمی هستند. فرش پلی‌استر دارای رنگ‌پذیری، نقش و نگارها و رنگ‌بندی متنوع و زیبایی هست. میزان پرزدهی آن بسیار ناچیز و حتی در حد صفر است و جذب رطوبت بسیار کمی دارد.

فرش 1500 شانه

بر این اساس افراد با توجه به نیاز و الزام خود، مدل‌های گوناگون از این محصولات را انتخاب ودر تراکم وشانه هایی مختلف از جمله فرش 700 شانه، فرش 1200شانه، فرش 1500 شانهخریداری می‌کنند. فرش ماشینی طرح آیدا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ زمبنه کرم از کلکسیون کهربا – تمام اکریلیک هیت ست شده ضمانت دار و قیمت درب کارخانه . لازم به ذکر است که فرش ماشینی دستبافت گونه، از تعداد شانه بالاتر از 700 برخوردار است. براین‌اساس، فرش‌های 1500، 1200 و 1000 شانه در این دسته جای می‌گیرند.

ما پیش از این در مقاله ای با عنوان ” شانه فرش چیست؟“ به صورت مفصل و با زبان ساده به این موضوع پرداخته ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعلات بیشتر و در این زمینه روی عنوان مقاله کلیک کرده و خیلی سریع این مقاله مفید را مطالعه کنید. گرچه سابقه تولید فرش‌‌ ماشینی در ایران کوتاه نیست، اما عرضه کنندگان نمونه‌های جدید آن، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند که پیش از این کمتر به زبان آمده است. برای کسب اطلاع بیشتر درباره تاریخچه فرش ماشینی میتوانید به وبسایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

فرش 12 متری از نظر سایز، بزرگ‌ترین اندازه‌ها را در میان فرش‌ ماشینی خانگی داراست. بیشترین کاربرد این فرش معمولاً در قسمت پذیرایی منازل و فضاهای بزرگ است. اتاق پذیرایی به‌خاطر اینکه بیشتر در معرض دید و رفت‌وآمد قرار دارد و همچنین بزرگ‌ترین قسمت منزل است نیازمند استفاده از فرش‌های 12 متری است. این فرش‌ها معمولاً از نظر تراکم، شانه و جنس نخ خاب باهم تفاوت دارند بنابراین قیمت آنها نیز با هم متفاوت است.

چرا میگوییم دلیل خوب و مفید؟ برای اینکه این گونه ارزان شدن فرش، ربطی به کاهش کیفیت جنس و شانه و تراکم ندارد. بلکه فقط مثل لباسهایی که در لباس فروشی ها تک سایز میشوند یا فصل آنها تمام میشود، با تخفیف به فروش میرسند. در مورد تراکم مجله خبری فرش هم قبلا به صورت کامل و با زبان ساده در مطلبی با عنوان ” تراکم فرش چیست؟ ” به این موضوع پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با مفهوم تراکم فرش و نحوه محاسبه ی آن با کلیک روی عنوان این مطلب به صفحه مقاله مراجعه کنید.

قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل فرش های 1200 شانه در بازار فعلی ازجمله پرطرفدارترین فرشهای ماشینی هستند. سرعت در تولید، تنوع مواد اولیه، حضور تکنولوژی در تولید فرش از مزایای فرش ماشینی هستند که باعث می‌شود قیمت تمام شده فرش‌های ماشینی برای مشتری مناسب باشد. امکان استفاده از طرح‌های مختلف نیز یکی دیگر از مزایای فرش‌های ماشینی است.

مبلغ پرداختی شما به امانت نزد شیپور می‌ماند تا کالا برایتان ارسال ‌شود، پس از دریافت کالا با تاییدِ شما مبلغ را به فروشنده منتقل می‌کنیم. دارای آرامشی خاص و منحصر به فرد برای قرار گرفتن در کف اتاق هستند. مبلمان و دیوارهای اکثر اتاق‌ها معمولاً دارای زوایای قائمه هستند. فرش‌ و قالی از قدیم تا به امروز تغییرات و پیشرفت های بسیاری داشته است. جهت مشاوره و ثبت سفارش لطفا با دفتر فروش کارخانه در تهران تماس بگیرید. ما در مجموعه قالی کاشان از اینکه بتوانیم مشاور امین شما باشیم، به خود افتخار میکنیم.