قیمت و خرید انواع اصلاح مو سر و صورت بهترین قیمت تیمچه | takdoo-تکدو

قیمت و خرید انواع اصلاح مو سر و صورت بهترین قیمت تیمچه | takdoo-تکدو

ماشین‌های چرخشی دی سی سبک‌تر و جمع و جورتر از سایر مدل‌ها هستند. ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جملهاوریفلیم، ایزادورا،لورال، اسنس،بورژوا، مارال و … را موجود نموده ایم و شما می توانید محصولات این برندها را بصورت اصل و اورجینال در سایت تهیه نمایید. این بین برخی از محصولات در فروشگاه ما مورد توجه بیشتری از سوی شما قرار گرفته اند؛ از آن جمله می توان بهکرم پودر لورالو انواعشامپو بدون سولفاتاشاره کرد. از طرف دیگر شانه‌های مخصوص صورت امکان اصلاح در اندازه‌های 1.5، 3 و 5 میلی‌متر را فراهم می‌کنند.

  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نو اندیشان گلشن سلامتی (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد.
  • تا اینکه بالاخره در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا سری 1400 تولید و به بازار وارد شد.
  • بسیار کم صدا و دارای 4 عدد شانه برای نمره های 3 و 6 و 9 و 12 که در حالت بدون شانه بصورت شماره صفر اصلاح را انجام می دهد.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ژینال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ست دو عددی ماشین اصلاح بابیلیس لوپرو لیمتد ادیشن رز گلد BaByliss… کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

برندهای بهترین ماشین اصلاح سر :

تنها با خرید یک ماشین اصلاح موی سر می‌توان به‌سادگی موهای خود را یکدست و مرتب اصلاح نمایید. هر چه شماره شانه کمتر باشد موها بیشتر کوتاه می شوند و هرچه قدر شماره شانه بزرگ باشد موها نیز کمتر کوتاه می شوند. بنابراین قبل از هر چیزی شماره شانه ماشین اصلاح را با توجه به مدل مو در نظر باید داشت. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین ماشین اصلاح سر، نوع باتری مناسب است.

ماشین اصلاح صورت جیمی مدل 657

این دستگاه به دلیل برش مستقیم و نوع تیغه ها به شما این امکان را میدهد تا صورت خود را هم اصلاح نمایید. عطر، ادکلن و رایحه همیشه یکی از محصولات هیجان انگیز خرید اینترنتی می باشد و شیدر هم در این راستا سعی دارد تنوعی بی نظیری رو در این بخش برای شما عزیزان فراهم نماید. شما می توانید برند های معروفی همچون برندینی، کلو، ایوروشه، کوکشی، ژک ساف، هریسون، امپر، زنیت، ژک ساف، بوتانیس، روکن، کلایو، کی کولزیونی، ورسای، فراست، سی گل، ای آی ان EIN، زیفوید، یو دی وی و …

قیمت

حتی امروزه با وجود تنوع برندهای مختلف در این زمینه، بسیاری از افراد ماشین‌های اصلاح را به نام موزر می‌شناسند. برخورداری از شانه‌های مختلف کارایی دستگاه را برایتان چند برابر می‌کند. در واقع با استفاده از شانه‌های مختلف قادر خواهید بود موهای خود را به مدل‌های مختلفی درست کنید. البته در اغلب موارد هر دو تیغه ثابت و متحرک از جنس فولادی هستند. اما در برخی موارد تیغه‌های بالایی متحرک را از جنس سرامیکی تولید می‌کنند. اگرچه تیغه‌های سرامیکی وزن کمتری دارند و مشکل کند شدن را هم ندارند.