قیمت فرش 12 متری قیمت مستقیم از کارخانه فروشگاه اینترنتی فرش افرند-میزبان فرش

باید دقت داشت که هر کس ارزان محصولی را ارائه می کند صرفا جنس درجه چند نمی فروشند و کسی که قمیت بالایی برای محصول خود در نظر میگیرد صرفا محصول درجه 1 ندارد. معیار اصلی برای تعیین محصول با جنس درجه 1 قیمت نیست ولی می توان با مقایسه چند قیمت در فروشگاهای مختلف رنج قیمت را بدست آودر و بر اساس آن تصمیم به خرید کرد. با توجه به شرایط بد اقتصادی و رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خرید مردم، انتخاب یک فرش ماشینی زیبا که هم از کیفیت و دوام مناسب برخوردار و هم دارای قیمتی مناسب باشد خواسته بسیاری خریداران است. ابعاد فرش نیز موردی است که در قیمت فرش ماشینی موثر است و همه آن را می دانند.

  • فرش ماشینی کاشان طرح زیبای ناردون 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ از کلکسیون لاجورد ، موجود در تمامی ابعاد ، تمام نخ درجه یک بایر آلمان ، نخ خاب 100 % اکریلیک ، 5 سال ضمانتنامه کتبی .
  • به همین جهت، فرش ماشینی دستبافت گونه به علت فشردگی بالا و ریزبافت بودن، همانند فرش‌های دستباف به نظر می‌رسد.
  • به طور کلی هرچه فاصله بین گره های فرش بیشتر باشد احتمال پرز گیر شدن آن نیز بیشتر خواهد شد .
  • امروزه با گسترش فروش آنلاین و استفاده از سایت ها، کار را برای گشت و گذار بین فروشگاهها و خرید، آسان کرده است.
  • برای مشاهده قیمت فرش ماشینی 9 متری و 12 متری می توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید.
  • نمونه رنگ بندی های پرفروش دکوراسیون فرش مثل فرش سرمه ای ، فرش کرم فرش گردویی ، فرش روناسی فرش آبی فیروزه ای فرش بادامی است که در مجموعه بازار فرش با ابعاد فرش 12 متری ، فرش 9 متری ، فرش 6 متری و قالیچه و کناره تولید می شود.

چرا میگوییم دلیل خوب و مفید؟ برای اینکه این گونه ارزان شدن فرش، ربطی به کاهش کیفیت جنس و شانه و تراکم ندارد. بلکه فقط مثل لباسهایی که در لباس فروشی ها تک سایز میشوند یا فصل آنها تمام میشود، با تخفیف به فروش میرسند. در مورد تراکم مجله خبری فرش هم قبلا به صورت کامل و با زبان ساده در مطلبی با عنوان ” تراکم فرش چیست؟ ” به این موضوع پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با مفهوم تراکم فرش و نحوه محاسبه ی آن با کلیک روی عنوان این مطلب به صفحه مقاله مراجعه کنید.

فرش گرد طرح طاووس محتشم کد 100457

قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل فرش های 1200 شانه در بازار فعلی ازجمله پرطرفدارترین فرشهای ماشینی هستند. سرعت در تولید، تنوع مواد اولیه، حضور تکنولوژی در تولید فرش از مزایای فرش ماشینی هستند که باعث می‌شود قیمت تمام شده فرش‌های ماشینی برای مشتری مناسب باشد. امکان استفاده از طرح‌های مختلف نیز یکی دیگر از مزایای فرش‌های ماشینی است.

فرش زمرد مشهد کد 22001 سورمه ای گل برجسته

فرش 12 متری از نظر سایز، بزرگ‌ترین اندازه‌ها را در میان فرش‌ ماشینی خانگی داراست. بیشترین کاربرد این فرش معمولاً در قسمت پذیرایی منازل و فضاهای بزرگ است. اتاق پذیرایی به‌خاطر اینکه بیشتر در معرض دید و رفت‌وآمد قرار دارد و همچنین بزرگ‌ترین قسمت منزل است نیازمند استفاده از فرش‌های 12 متری است. این فرش‌ها معمولاً از نظر تراکم، شانه و جنس نخ خاب باهم تفاوت دارند بنابراین قیمت آنها نیز با هم متفاوت است.

بر این اساس افراد با توجه به نیاز و الزام خود، مدل‌های گوناگون از این محصولات را انتخاب ودر تراکم وشانه هایی مختلف از جمله فرش 700 شانه، فرش 1200شانه، فرش 1500 شانهخریداری می‌کنند. فرش ماشینی طرح آیدا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ زمبنه کرم از کلکسیون کهربا – تمام اکریلیک هیت ست شده ضمانت دار و قیمت درب کارخانه . لازم به ذکر است که فرش ماشینی دستبافت گونه، از تعداد شانه بالاتر از 700 برخوردار است. براین‌اساس، فرش‌های 1500، 1200 و 1000 شانه در این دسته جای می‌گیرند.

ما قبلا در مطلبی با عنوان “4 عامل موثر در قیمت فرش ماشینی” به نقش 4 عامل اصلی و کلیدی که بر قیمت فرش تاثیر دارند پرداختیم. طی سال‌ها تولید انواع فرش‌های ماشینی، به‌مرور بر کیفیت الیاف مصرفی افزوده شده است. تنوعی که بسیاری را با خواص مفید و نرمی فوق‌العاده مجذوب خود نموده است‌. اکنون مدت‌ها از آن دوره گذشته و خرید فرش ماشینی به گزینه‌ای همه‌پسند با اقبال عمومی تبدیل شده است. از تعویض نمای دکوراسیون منزل تا خرید جهیزیه و فرش اتاق کودک تا تهیه سجاده فرش و سایر موارد، همه جا نقش پررنگ انواع فرش‌های ماشینی دیده می‌شود.