قیمت فرش ماشینی کارخانه فرش کاشان ️ قیمت روز 20% تخفیف ⭐️ فروشگاه قالی کاشان-میزبان فرش

برخورداری از تنوع رنگی بالا، زیبایی و ظرافت چشم‌نواز، از ویژگی‌های برجسته این مدل فرش محسوب می‌شود. مدل های متنوعی از این قبیل در گالری محصولات دیجی فرش موجود است که می توانید با مراجعه به آن محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. جذاب ترین نقشه‌های اینگونه فرش ماشینی را می‌توانید در سایت دیجی فرش ملاحظه فرمایید. تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • این مدل فرش طرح دستبافت و سنتیاز طرح و نقشه‌های فرش‌های دستباف الگو می‌گیرند.
  • گرچه سابقه تولید فرش‌‌ ماشینی در ایران کوتاه نیست، اما عرضه کنندگان نمونه‌های جدید آن، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند که پیش از این کمتر به زبان آمده است.
  • کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت این بازار فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است .

اگر به دنبال مدل جدید فرش هستید در بخش فرش مدرن از مجموعه فرش‌های ماهورمارکت می‌توانید مدل جدید فرشبه نام فرش وینتیجو همچنین فرش سه بعدی و سایر مدل های فرش فانتزی را مشاهده کنید. نکته دیگری که وابستگی جدی به شانه فرش دارد اندازه خاب یا همان ضخامت فرش است. هر چه تراکم و شانه فرش بالاتر باشد ارتفاع خاب فرش کمتر می‌شود. برای نمونه ارتفاع خاب یک فرش 1200 شانه حدود 8 میلی متر است و ارتفاع خاب فرش 700 شانه حدود 11 میلیمتر است.

فرشینه اشپزخانه طرح چاشنی های رنگی 4114

شانه و تراکم بالا در یک فرش باعث افزایش جزئیات در طرح‌، رنگ‌ و همچنین افزایش استحکام و طول عمر آن می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این‌گونه فرش‌ها در قیاس با فرش‌های 700 شانه لطیف‌تر هستند. باید بگوییم که در بازار ایران فرش‌ 1200 شانه با تراکم 3600 یکی از بهترین و زیباترین فرش‌ها است. روش های تشخیص آن و تمام آنچه در این مورد لازم است بدانید را توضیح داده ایم. در مورد شانه و تراکم فرش هم به طور خلاصه میتوان گفت هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر باشد ارزش آن بیشتر میشود.

فرش کد 8020، 1200 شانه گل برجسته

به طور کلی هرچقدر تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر شود از ارتفاع خاب فرش نیز کاسته خواهد شد. در فرش‌های 1200 شانه به طور معمول ارتفاع خاب فرش ۸ میلی متر می‌باشد و کم بودن خاب فرش هم بدین معنی است که ضخامت فرش کمتر است درنتیجه فرش وزن کمتری خواهد داشت. دو نوعی که بسیار معروف است، فرش ماشینی دستبافت گونه تبریز و نایین است که هر دوی آن در سایت دیجی فرش موجود است. فرش‌های دست بافت گونه علاوه بر طرح بسیار زیبا تراکم بالاتر و جنس نرم‌تری دارند و برای کسانی که نشستن روی فرش را ترجیح می‌دهند بسیار مناسب‌اند. این فرش­ها در تنوع بی­نظیری از رنگ­، نقش، ابعاد، تراکم و…

فرش 700 شانه با تراکم 2100 عموما به فرش ارزان قیمت در بازار فرش معروف هستند که حدود قیمتی آن ها از دو و نیم میلیون شروع می شود. از لحاظ کیفیت این فرش ها دو لول بالاتر از فرش های 500 شانه طرح کاشان و درعین حال دارای کیفیت مجله خبری فرش پایین تری از فرش های 2550 شانه می باشند. به همین جهت، فرش ماشینی دستبافت گونه به علت فشردگی بالا و ریزبافت بودن، همانند فرش‌های دستباف به نظر می‌رسد. به همین جهت، از این فرش‌ها با عنوان فرش‌های دستباف گونه یاد می‌شود.

مفتخر است که بهترین فرش ها با بهترین کیفیت صادراتی را تولید و به بازار های صادراتی و بازار داخلی ایران عرضه می کند. کارخانجات فرش در اکثر شهرهای کشور وجود دارد ولی می‌توان کاشان را به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران نامید چرا که در این شهر بیشترین واحدهای فعال در امر تولید فرش حضور دارند. عرضه مستقیم فرشبه قیمت کارخانه و حذف واسطه ها مهمترین دلیل برای کاهش قیمت تمام شده فرش های ماشینی ماهورمارکت است. فرش ماشینی همانطور که از اسم آن مشخص است قالی‌ای ست که برخلاف قالی دستبافت با به کارگیری ماشین آلات صنعتی بافته می شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

اصلی‌ترین ویژگی که روی قیمت فرش های ماشینی تاثیرگذار است، شانه و تراکم فرش است. اصولا فرش های با شانه بالا، فرش هایی با ظرافت بیشتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به فرش با شانه و تراکم پایین تر دارند. این روزها و با توجه به گرانی موجود در سطح بازار، قیمت فرش ماشینی بسیار مناسب بوده و امکان تهیه آن را برای افراد با هر توان خرید فراهم کرده است. ضمن اینکه تسهیلات مناسبی نیز برای پرداخت بهای این اقلام فراهم شده است. ضمن اینکه از بیدخوردگی و بسیاری مشکلات خرید فرش دستبافت نیز مصون هستند. مجموعه این عوامل، رغبت عمومی را به خرید این تولیدات بیشتر کرده است.