فروشگاه مجازی آقای فرش-میزبان فرش

پیشنهاد ما برای همه دوستداران فرش دیدار از فروشگاه‌های عرضه محصولات آقای فرش است. خانه فرش برای اطمینان از این موضوع، مراحل کار را از نخستین گام تا تحویل نهایی به‌دقت بررسی می‌کند. از تولید نخ مرغوب و طراحی استادانه نقوش فرش، تا استفاده از سرپنجه‌های هنرمندان زبردست قالیباف در خلق آثار هنری در قالب تابلوفرش همه و همه مبنای برپایی نمایشگاه‌های حضوری و دیجیتال آقای فرش را پی‌ریزی می‌کنند. هم‌چنین استفاده از تجهیزات مدرن و نیروی کارآزموده با دانش فنی روز در این تولیدات، امکان آن را فراهم آورده تا مجموعه‌ای از نفیس‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدات فرش ارائه گردد. «آقای فرش» به عنوان یک مولتی برند، مجموعه‌ای از محصولات 9 برند اختصاصی زیرمجموعه خود (سرمایه، آناهیتا، سپهر، تیتانیوم، فرشواره، پلاتین، آپادانا، پیکاسو، ویکی کارپت) را گرآوری کرده و در آینده باز هم به این برند ها افزوده خواهد شد. هم‌زمانی راه­‌اندازی آقای فرش ایران‌مال با ایام محرم و صفر، باعث شده تا برگزاری آئین افتتاحیه این مرکز به‌روزهای آینده موکول شود و قرار است تخفیفات و شرایط ویژه‌ خرید نیز در آن مراسم اعلام شود.

  • یه سری نظراتو خوندم گفتم پس بریم آقای فرش.یه سری دیگه نظرو خوندن پاشدم لباسامو درآوردم نشستم سرجام?
  • هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است.
  • و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید.
  • این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس ثبت گردیده است.

برای سومین سال پیاپی، آقای فرش، بزرگترین هایپر مارکت فرش ایران توانست با اکثریت آرا به عنوان برند محبوب ایران انتخاب شود. باید یاد بگیرید که هایپر مارکت ها در همه زمینه ها اعم از کورش رفاه شهروند اقای فرش و شهر فرش و همه اینها هزینه تبلیغات شان را از شما مشتری عزیز دریافت میکنند که کمترین هزینه تبلیغات برای این برندها بیش از چند صد میلیارد تومان بصورت سالانه است. پس آگاه باشید و از سیستم سرمایه داری و کثیف هایپر حمایت نکنید.

فروشگاه آقای فرش در شاندیز

من فروشگاههای زیادی را گشتم، هرکدوم یکسری ایراداتی دارند یا قیمتشون بالاست، یا تنوع فرشهاشون کمه، ولی فروشگاه digifarsh قیمتهاش خیلی مناسبه و انصافا تنوع فرشهاش زیاده، مزیتش اینه که میتونی اینترنتی خرید کنی و درب منزل تحویل بگیرید. منتهی با قوانین دیکتاتور گونه پرسنل را به بردگی می کشند. ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست. من در شهر فرش کار می کردم و متاسفانه به مردم فرش می فروختم. متاسفانه شهر فرش دو صورت و وجه داره یکی تبلیغات و صورتی که به مشتری نشون می دند و یکی از سمت شهر فرش و کارکنان. استفاده از قرارداد آقای فرش با تعاونی هایی مانند اتما (فرهنگیان)، حکمت کارت (نیروهای مسلح)، حقوق بگیران بانک رفاه، بازنشستگان تامین اجتماعی و بسیاری تعاونی های دیگر.

تازه پارگی و فرش رفو شده رو هر کسی نمیتونه تشخیص بده ۸۰ درصد مردم نمیدونن فرش درجه ۴ رفو شده خریدن. در صورتی که من دارم به جرات میگم صد در صد فرشهایی که اقای فرش میفروشه فرش های پاره و رفو شده هست که در اصل ضایعات کارخانه ها هست. و فرشی که شما مثلا میخری ده میلیون یک میلیون هم ارزش نداره . محصولات خیلی متوع بودن و قیمتشون نسبت به بازار پایین تر بود. طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده. آقای فرش یکی از هایپرمارکت های بزرگ فرش ماشینی است که در کنار هایپرمارکت های دیگری چون شهر فرش ، مهد فرش و فرش وزرا ، از بزرگترین فروشگاه های فرش ماشین ایران است.

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

اول نظر قصد تبلیغ هیچ برند و فروشگاهی رو در بخش نظرات نداره و تابحال چنین اقدامی انجام نشده و تمامی نظرات صرف نظر از منفی یا مثبت بودن آنها منتشر خواهد شد. توجه کنید که فرش‌های ماشینی که دارای چند رنگ مختلف هستند و یا طرح‌هایی تو در تو دارند، ذرات کوچک، غبار و خاک را کمتر از دیگر فرش‌ها نشان می‌دهند. محیط داخلی خانه را هم بررسی کنید تا ببینید که بیشتر چه نوع کثیفی شامل آن می‌شود و سپس رنگ شهر فرش را انتخاب کنید. ضمنا شعبه تهران، ایران مال (بازار بزرگ ایران) نیز به زودی افتتاح می‌گردد.

هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است. برندهای مطرحی همچون «آقای فرش» از پرچمداران اصلی این عرصه به شمار می‌روند. در تازه ترین اتفاق، «آقای فرش» چهارمین شعبه خود را روز جمعه چهاردهم دی ماه در فلکه اول گوهردشت کرج، طبقه سوم مجتمع نیکامال افتتاح کرد تا به صور متمرکز اقدام به عرضه انواع مختلف فرش ماشینی و دستبافت در کرج و استان البرز نماید. من از سایت مرکز فرش ایرانیان که از خود شرکت فرش هست مستقیم خرید کردم با ضمانت نامه و کیفیت عالی اما قیمتشون خیلی از شهر فرش ارزونتر بود و ارسال کردن درب منزل و بعد پول رو پرداخت کردیم. خلاصه فرش فرهی سابق شعباتش رو جمع کرد و اقای فرش رو راه انداخت طبق گفته ی همون دوستم که تو فرش فرهی بود . ( میتونید خودتون هم ادرس دفتر مرکزی فرش فرهی و ادرس اقای فرش رو هم با هم مطابقت بدین با سرچ اینترنتی) و داستان همون داستانه اشغالترین و بی کیفیت ترین فرش ها رو دارن میفروشن.

من دوستی دارم که چندین سال پیش که نه شهر فرشی بود و نه اقای فرشی بود یه شرکتی بود به نام فرش فرهی که چند شعبه نمایندگی داشت تو تهران نمیدونم تو شهرستانم داشت یا نه . به هر حال یکی از شعباتش در همسایگی مغازه ی ما بود و مدیر اون شعبه فرش فرهی بعنوان همسایه دوست شدیم و از سر دوستی و اعتماد دو تا فرش ۹ متری برای جهزیه خواهرم خریدیم و پول رو پرداخت کردیم . بعد از باز کردن فرش بجز بوی نامطبوعش (انگار که تو خونه پلاستیک سوزوندی) دیدیم پشت فرش پاره هست و رفو شده هست ( هر دو تا فرش ) خلاصه با کلی پیگیری یکی دو هفته کشید بیان اون فرش ها رو ببرن . شما می توانید انواع تابلو فرش ماشینی و دستباف را در ابعاد استاندارد و رنگ ها و طرح های بسیار زیبا در فروشگاه مجازی آقای فرش مشاهده نموده و در صورتی که طرحی را پسندیدید، می توانید آن را برای خود و یا عزیزانتان سفارش دهید. من ماه پیش هم آقای فرش رفتم هم شهر فرش بنظرم آقای فرش خیلی بهتره تنوع فرش بیشتری نسبت به شهر فرش داره.

کارخانه قالیشویی چلسی کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارای کارخانه ای مجهز با ماشین آلات تمام اتوماتیک آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات شستشوی فرش در سراسر کرج. فرش های 1200 شانه کلکسیون رایان برگرفته از طرح های کلاسیک ایرانی با طیفی از رنگهای گرم و زیباست که در هر فضایی می درخشد. ببینید من قبل از اینکه برم رزومه فرستادم و انها با من بر اساس همون رزومه تماس گرفتند لیکن وقتی رفتم اونجا می گفتند شما که سابقه مدیر و رئیس و کارشناس مسئولی داشتی چرا میخاهی کارشناس بشی و من هر چی توضیح میدادم قبول نمی کردند.

به تنوع سبک، اجرا و کیفیت کارها و متریال مصرفی در این مجموعه می‌پردازیم. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت حامد پردازش اطلاعات ایرانیان می باشد. با ثبت نام کلیهشرایط استفاده از سایت کتاب اولقبول می مجله خبری فرش کنم. در صورتی که از طریق فروشگاه موفق به پیگیری سفارش خود نشده اید، می توانید از طریق ثبت پیگیری سفارش در ترب اقدام نمایید. تمامی موارد این فرم اختیاری هست و نیازی به تکمیل کردن همه فیلدها نیست.

من هم بخاطر عجله در خرید از آقای فرش ۴ تخته فرش فرهی خریدم. بنظرم هر کسی که زمان بگذاره و از آقای فرش یا شهر فرش شکایت کنه و آمار شکایات بالا بره، در هایپرهای کلاهبرداریشون تخته میشه. از نظر کیفیت و پاسخگویی عالی عالی و بر خورد محترمانه فروشندگان غیر حضوری و اینترنتی مخصوصا یک کارمند بسیار مترم به نام خانوم شیر دل با تشکر از اقای فرش. طبق نظر سنجی بین خانواده ودوستان وهمکاران و…که نمونه ای از جامعه کوچک است مردم حس مثبتی به پژمان جمشیدی ندارند وبا تبلیغات شهرفرش این حس منفی را به شهرفرش نیز انتقال داده .اگر مسولان شهرفرش دوست داشته باشند .فکری به حال این مسله بکنند. مستقیم برید بازار تهران خرید کنید و همون لحظه هم تحویل بگیرید ولی مطمئن خرید کنید .چون فرش هرروز جلوی چشم و زیر پاتونه و جنسی نیست که زود عوضش کنید . و خرید اینترنتی و از فروشگاه های زنجیره ای رو اصلا توصیه نمیکنم چون بهتون قناری نشون میدن و دو هفته بعد کلاغ تحویل میدن.