فرش ۱۲۰۰ شانه شرکت فرش یلدای کویر کاشان-میزبان فرش

این نوع فرش‌ها، در گروه فرش ماشینی قرار دارد ولی از نظر طرح و نقشه و نوع بافت دقیقاً مثل فرش دستبافت می‌باشد، لازم به ذکر است که قیمت آن نسبت به فرش دستباف خیلی کمتر است. فرش‌های ماشینی دستبافت گونه در تراکم‌ها و شانه‌های بالا طراحی و تولید می‌شوند. البته مسلما این فرش‌های دست بافت مرغوبیت و اصالت فرش‌های دست‌بافت واقعی را ندارند. البته قیمت این فرش‌ها نسبت به فرش‌های دست بافت بسیار ارزان‌تر است. بعضی از انواع فرش‌های دست بافت که قدمت زیادی دارند آن‌قدرگران‌بها هستند که قابلیت استفاده ندارند. به نظر می‌آید با وجود تمام مزایا و معایب برای فرش‌های طرح دست‌بافت باز هم طرفدارن تنوع و دوستداران فرش اصیل ایرانی از این فرش‌ها استقبال می‌کنند.

  • فرش ماشینی طرح دستباف تبریز نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد.
  • در صورتي که طرح مد نظر شما در سايت موجود نمي باشد با شماره هاي پشتيباني تماس بگيريد …
  • گفتنی است که فرش طرح دستباف نایین به علت برخورداری از طرح و رنگ چشم‌نواز، نیازها و توقعات خریداران را به نحو مطلوب برآورده می‌سازد.
  • آموزش مداوم، تحقیق برای توسعه و پایش مستمر آرای مشتریان ضامن موفقیت ما در تامین نیاز روز بازار فرش و رمز ماندگاری نام فرش مشهد در چند دهه است.

در همین صفحه میتوانید قیمت فرش ماشینی 6 متری را مشاهده نمایید. برای مشاهده قیمت فرش ماشینی 9 متری و 12 متری می توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید. جدیدترین نوع فرش های ماشینی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی تولید آنها امکان پذیر شده است. فرش های 1500 شانه از نهایت ظرافت و زیبایی در فرش ماشینی برخوردارند.

فرش ساوین طرح 7411 نقره ای کلکسیون آویژه

باید دقت داشت که هر کس ارزان محصولی را ارائه می کند صرفا جنس درجه چند نمی فروشند و کسی که قمیت بالایی برای محصول خود در نظر میگیرد صرفا محصول درجه 1 ندارد. معیار اصلی برای تعیین محصول با جنس درجه 1 قیمت نیست ولی می توان با مقایسه چند قیمت در فروشگاهای مختلف رنج قیمت را بدست آودر و بر اساس آن تصمیم به خرید کرد. با توجه به شرایط بد اقتصادی و رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خرید مردم، انتخاب یک فرش ماشینی زیبا که هم از کیفیت و دوام مناسب برخوردار و هم دارای قیمتی مناسب باشد خواسته بسیاری خریداران است. ابعاد فرش نیز موردی است که در قیمت فرش ماشینی موثر است و همه آن را می دانند.

فرش ارزان قیمت طرح 700 شانه باغ ملک

بر این اساس افراد با توجه به نیاز و الزام خود، مدل‌های گوناگون از این محصولات را انتخاب ودر تراکم وشانه هایی مختلف از جمله فرش 700 شانه، فرش 1200شانه، فرش 1500 شانهخریداری می‌کنند. فرش ماشینی طرح آیدا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ زمبنه کرم از کلکسیون کهربا – تمام اکریلیک هیت ست شده ضمانت دار و قیمت درب کارخانه . لازم به ذکر است که فرش ماشینی دستبافت گونه، از تعداد شانه بالاتر از 700 برخوردار است. براین‌اساس، فرش‌های 1500، 1200 و 1000 شانه در این دسته جای می‌گیرند.

ما قبلا در مطلبی با عنوان “4 عامل موثر در قیمت فرش ماشینی” به نقش 4 عامل اصلی و کلیدی که بر قیمت فرش تاثیر دارند پرداختیم. طی سال‌ها تولید انواع فرش‌های ماشینی، به‌مرور بر کیفیت الیاف مصرفی افزوده شده است. تنوعی که بسیاری را با خواص مفید و نرمی فوق‌العاده مجذوب خود نموده است‌. اکنون مدت‌ها از آن دوره گذشته و خرید فرش ماشینی به گزینه‌ای همه‌پسند با اقبال عمومی تبدیل شده است. از تعویض نمای دکوراسیون منزل تا خرید جهیزیه و فرش اتاق کودک تا تهیه سجاده فرش و سایر موارد، همه جا نقش پررنگ انواع فرش‌های ماشینی دیده می‌شود.

قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل فرش های 1200 شانه در بازار فعلی ازجمله پرطرفدارترین فرشهای ماشینی هستند. سرعت در تولید، تنوع مواد اولیه، حضور تکنولوژی در تولید فرش از مزایای فرش ماشینی هستند که باعث می‌شود قیمت تمام شده فرش‌های ماشینی برای مشتری مناسب باشد. امکان استفاده از طرح‌های مختلف نیز یکی دیگر از مزایای فرش‌های ماشینی است.

فرش ماشینی ساوین کد 4118

ما پیش از این در مقاله ای با عنوان ” شانه فرش چیست؟“ به صورت مفصل و با زبان ساده به این موضوع پرداخته ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعلات بیشتر و در این زمینه روی عنوان مقاله کلیک کرده و خیلی سریع این مقاله مفید را مطالعه کنید. گرچه سابقه تولید فرش‌‌ ماشینی در ایران کوتاه نیست، اما عرضه کنندگان نمونه‌های جدید آن، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند که پیش از این کمتر به زبان آمده است. برای کسب اطلاع بیشتر درباره تاریخچه فرش ماشینی میتوانید به وبسایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

پلی‌استر قیمت مناسب و اقتصادی‌ای دارد ولی از فرش‌های BCF گران‌تر هستند. فرش ماشینی امروزه به جزء جدا نشدنی منازل بسیاری از ما ایرانیان تبدیل شده است. با توجه به اینکه فرش ماشینی یک کالای هزینه بر است، انتخاب یک فرش ماشینی خوب که هم از کیفیت و طول عمر بالا و هم از قیمت مناسبی برخودار باشد، اهمیت فراوانی پیدا کرده است. بویژه زمانی که بدانید فرش ماشینی از آن دسته کالاهایی است که از ظاهر آن نمیتوان به کیفیت و دوام آن پی برد.! به فرش و سختی جاروکشی، آب رفتن فرش یا سرد بودن آن در زمستان و داغ بودنش در تابستان از دیگر مشکلاتی است که یک فرش ماشینی بی کیفیت میتواند به همراه داشته باشد. فرش ۷۰۰ شانه از فرش‌های پر طرفدار و نسبتا ارزان در میان فرش‌های ماشینی است.

چرا میگوییم دلیل خوب و مفید؟ برای اینکه این گونه ارزان شدن فرش، ربطی به کاهش کیفیت جنس و شانه و تراکم ندارد. بلکه فقط مثل لباسهایی که در لباس فروشی ها تک سایز میشوند یا فصل آنها تمام میشود، با تخفیف به فروش میرسند. در مورد تراکم هم قبلا به صورت کامل و با زبان ساده در مطلبی با عنوان ” تراکم فرش چیست؟ ” به این موضوع پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با مفهوم تراکم فرش و نحوه محاسبه ی آن با کلیک روی عنوان این مطلب به صفحه مقاله مراجعه کنید.

فرش 12 متری از نظر سایز، بزرگ‌ترین اندازه‌ها را در میان فرش‌ ماشینی خانگی داراست. بیشترین کاربرد این فرش معمولاً در قسمت پذیرایی منازل و فضاهای بزرگ است. اتاق پذیرایی به‌خاطر اینکه بیشتر در معرض دید و مجله خبری فرش رفت‌وآمد قرار دارد و همچنین بزرگ‌ترین قسمت منزل است نیازمند استفاده از فرش‌های 12 متری است. این فرش‌ها معمولاً از نظر تراکم، شانه و جنس نخ خاب باهم تفاوت دارند بنابراین قیمت آنها نیز با هم متفاوت است.