سنگ گرانیت خرید سنگ گرانیت با بهترین کیفیت و قیمت صنایع سنگ نگار | elitarchgroup

سنگ گرانیت خرید سنگ گرانیت با بهترین کیفیت و قیمت صنایع سنگ نگار | elitarchgroup

هم چنین هر چه ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت آن نرده استیل بیشتر خواهد بود. خرمدره نیز از شهرهایی ست که گرانیت های متنوعی در معادن آن یافت می شوند. گرانیت های خرمدره در رنگ های شکلاتی، طلایی و صدفی استخراج شده و پس از فرآوری در بازار عرضه می شوند.

  • اگرچه گرانیت بسیار پرهزینه تر از سنگ‌های دست ساز می‌باشد اما به دلیل کیفیت، ظرافت و دوام تاثیر گذاری بیشتری به نسبت سنگ‌های ذکر شده دارد.
  • گرانیت دانه اناری بیرجند با تم رنگی سبز تیره مایل به مشکی با دانه های قرمز رنگ شبیه انار یکی از این نوع گرانیت ها می باشد.
  • ماگمای گرانیتی منشاء بالقوه بسیاری دارد اما باید در سنگ‌های دیگر نیز نفوذ کند.
  • یکی از انواع سنگ‌های ساختمانی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته سنگ گرانیت است.

این سنگ آذرین مقاومت خوبی در برابر ضربه نیز دارد و به راحتی قابل شکستن نیستند. این سنگ فوق العاده سخت و بادوام است ، به همین دلیل برای ساخت مواد ساختمانی بسیار محبوب شده است. این سنگ در برابر خراش و هوا مقاوم است و می تواند وزن زیادی را تحمل کند که آن را به ماده ای اصلی برای ساخت ساختمان ها ، دیوارها ، ستون ها ، سنگفرش های مخصوص راه ها و موارد دیگر تبدیل می کند. این خواص همچنین این سنگ را برای استفاده در خانه بسیار عالی کرده است. کاشی های کف ساخته شده از گرانیت حتی در ترددهای سنگین نیز از بین نمی روند و صفحات میز گرانیت در برابر خراش چاقو ، مواد ساینده و فرسایش اسیدی بسیار مقاوم هستند.

کاربرد گرانیت سفید نطنز

برای مثال یکی از تفاوت های این سنگ ها با یکدیگر تیرگی و روشنی رنگ آن هاست. تفاوت در میزان وجود این کانی ها در بافت سنگ تنوع رنگی گرانیت را به همراه دارد. برای مثال یکی از خصیصه های مهم گرانیت وجود دانه های ریز و درشت در بافت آن است. جالب است بدانید که دانه های سفید شکل گرفته در ساختار سنگ، نشان از وجود کانی میکا در بافت آن دارند. از گرانیت به سبب ظرافت و درخشندگی خاصی که ایجاد می کند اغلب برای کفپوش و قاب های دیواری استفاده می شود.

رنگ و طرح سنگ گرانیت

علاوه بر استحکام بالا و مقاومت در برابر حرارت، گرانیت در برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم است. این نوع سنگ در اثر ضربه به راحتی آسیب نمی‌بیند و همین امر، استفاده از آن را برای محیط‌های صنعتی مناسب کرده است. جالب است بدانید، سنگ گرانیت در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم است و حتی اگر بر روی آن مواد شیمیایی ریخته شود، دچار آسیب نخواهد شد. تصمیم به ایجاد مجموعه ای تولیدی در موضوع فراوری و تولید سنگ های ساختمانی با نگرشی متفاوت و شعار «یک قدم جلوتر» که بعدها «آتی سنگ آرا» نامیده شد در «شهریور۹۵» گرفته شد. همان طور که می دانید ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ گرانیت در دنیا می باشد. وجود معادن مختلف در سراسر کشور سبب شده که انواع گوناگون سنگ گرانیت تولید و فرآوری شود.