خرید فرش و قالی ایرانی قیمت و فروش آنلاین فرش آقای فرش-میزبان فرش

پروسه ای که برای خرید آنلاین فرش در نظر گرفته شده است، عاری از هرگونه پیچیدگی است تا مشتریان عزیز بتوانند تنها با چند کلیک، خرید خود را نهایی کنند. سلام ، یحتمل شما با یکی از این فروشگاه ها رابطه کاری دارید . جالبه که شما اصلاً مقایسه‌ای انجام نداده‌اید و گویا در نظرتون این دو فروشگاه هیچ ویژگی مثبتی ندارند، به نظر اگر تیتر را می‌گذاشتید نکات منفی این دو فروشگاه [آن هم به زعم شما و با قضاوت یک سویه‌اتان] مناسب‌تر می‌نمود. اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. استفاده از مطالب سایت فرش فیروزه در سایت هایی با موضوع مشابه، خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است و از طریق کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری خواهد شد. آدرس و شماره تماس این نمایندگی‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.

  • اما انتخاب فرش مناسب فقط منحصر به رنگ و طرح آن نیست و رازهایی درباره جنس فرش ها وجود دارد که آنهارا با هم بررسی خواهیم کرد .
  • از این رو با همکاری سازمانها، تعاونی ها و ارگانها و همچنین پشتیبانی شبکه بانکی کشور، روشهای مناسبی برای هر کدام از صنوف مختلف را در نظر گرفته که در ادامه معرفی شده اند.
  • به هیچ عنوان محصولاتشان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست ، ضمن اینکه قیمت گرونتری هم نسبت به بازار داره .
  • شما می توانید انواع تابلو فرش ماشینی و دستباف را در ابعاد استاندارد و رنگ ها و طرح های بسیار زیبا در فروشگاه مجازی آقای فرش مشاهده نموده و در صورتی که طرحی را پسندیدید، می توانید آن را برای خود و یا عزیزانتان سفارش دهید.
  • تجربه راه اندازی 120 فروشگاه فروش فرش در سراسر کشور تحت برند “فرهی”، در ادامه به خلق “مجموعه هایپرمارکتها و بازارهای فرش ماشینی، دستبافت تابلوفرش و محصولات وابسته آقای فرش” انجامید.

تنوع طرح‌های فرش ماشینی در مجموعه آقای فرش، چنان تحولی در خلق زیبایی فرش پدید آورده که در قالب کلمات نمی‌گنجد. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی، از برندهای منتخب مطرح ایرانی و خارجی از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه در محیطی مطلوب، توام با آرامش و دسترسی مناسب برای مشتریان می باشد. فروشگاه مجازی آقای فرش یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که در بستر اینترنت، اقدام به فروش انواع فرش ماشینی با قیمت فوق العاده می کند. من چند سال پیش از آقای فرش خرید کردم و متاسفانه راضی نبودم.

فروشگاه آقای فرش در مشهد

این مجموعه حرفه ای داراي سالن اختصاصی فرش دستباف، ستان گالری تابلو فرش دستباف، سالن مجلل فرش ماشينی، سالن فرش مدرن و فرش فانتزی، سالن كفپوش، استوديو گرافیک و طراحی فرش، خانه كودك، كافی شاپ، فود كورت و واحد پشتيبانی مشتريان مي باشد. آقای فرش در محله شاندیز تهران و در خیابان مشفق کاشانی،خیابان یافت آباد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سه راه آذری و بازار مبل ایران شماره ۳ و چهارراه یافت آبادتولیددارو و بیمارستان خیریه غیاثی و بازار مبل کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه بوتان پایانه مترو نعمت آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بلوارمعلم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

شعبه قزوین

با گشت و گذار در فروشگاه 2 هزار متر مربعی کرج که با طراحی دکور چشم نواز و نورپردازی زیبا میزبان صدها تخته فرش ماشینی است می توانید انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه و استثنایی تهیه کنید. علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است. در این گالری ها محصولات گوناگونی از فرش های دستبافت محصول بافندگان هنرمند سراسر کشور مانند تبریز، کاشان، قم، بیجار، خراسان، زنجان و … متخصصان فرش دستبافت و تابلوفرش با سالها تجربه و دانش، خریداران را با ارائه اطلاعات تکمیلی، راهنمایی می کنند.

دوست عزیز منم شهر فرش پردیس کاشان رو خریدم افتضاحه بعد از دو سال داغون شده… بابام ده سال پیش فرش از مارکهای مشهد خرید بعداز ده سال آخ نگفته…. با سلام من برای خرید دو تخته فرش به تمام نمایندگیها سرزدم شهرفرش اقای فرش دنیا فرش مهد فرش درنهایت رفتم ۷تیر دو برند خوب بودند فرش کویر یزد وفرش مشهد وبنده فرش مشهد را خربداری نمودم ولی دلم پیش کویر یزد ماند. مرسی واقعا منم منصرف شدم که خرید کنم ازشون مطمینم که درست میگید شهر فرش و اقای مجله خبری فرش فرش خیلی بی کیفیت عمل میکنن از هر جهت. سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما،من قصد خرید فرش داشتم ،با این تفاصیل از شهر خودمون خرید کنم بهتر ومطمئن تره، ولی من تقریبا ۱۵سال پیش ازقالی سلیمان خرید کردم با گذشت زمان انگار بهترین فرش و خریدم ولی حیف که اون مدل پیدا نمیشه…….. شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید.

یه سری نظراتو خوندم گفتم پس بریم آقای فرش.یه سری دیگه نظرو خوندن پاشدم لباسامو درآوردم نشستم سرجام? من ۱۸ ساله یک جفت فرش ۹ متری نگین مشهد دارم که هنوز مثل روز اولشه وقتی میشوریم هنوز میدرخشه و فرقی نکرده. من قصد داشتم برم آقای فرش و از حواله ایران خودرو که به کارمندان برای خریدار فرش از آقای فرش داده میشه استفاده کنم! خیلی خوشحالم قبل از اینکه درگیر اعصاب خوردی واز طرفی یه خرید بد که یه عمر آینه دغ وحرصم بشه آگاه شدم .از همه کسایی که صادقانه نظر هاشون رو در میان گذاشتن، یک دنیا سپاس.