خرید اینترنتی از شهر‌فرش تخفیف خرید غیر حضوری تحویل درب منزل-میزبان فرش

بعد از مقایسه ی فرش های شهر فرش با سایر برندهای مد نظرتان به کاشان امده و از نزدیک و عینی به مقایسه ی کیفیت فرش ها بپردازید و با خرید فرش با قیمت مناسب از شهر فرش خاطره ی یک خرید خوب را برای خود رقم بزنید. و فرش طرح سپاهان می توانند گزینه مناسبی جهت خرید اینترنتی فرش از شهر فرش باشند. شما می‌توانید تا به صورت حضوری و آنلاین از شهر فرش خرید کنید و فرش جدید خود را در درب منزل با ارسال رایگان تحویل بگیرید؛ این خدمات بسیار خوبی برای مشتریان است؛ اما خدمات دیگر آن به مشتریان خود ارائه می‌دهد ضمانت قیمت فرش است.

و فرش 1200 شانه درجه یک از کارخانه های بافنده آن در کاشان فراهم شده است می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. شهر فرش همیشه در تلاش بوده تا سبد محصولات کاملی از انواع فرش از دسته‌ها و برندهای مختلف ایرانی و خارجی و وارداتی را داشته باشد. شهر فرش دارای پارکینگ اختصاصی می باشد، همچنین مهد کودک، محل بازی کودکان و کافه از امکاناتی است که در این مجموعه در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا با رفاه و آسایش کامل به خرید خود اقدام کنند. برای مثال اگر شما میخواهید به خرید بروید اما بچه کوچک دارید، خیالتان از بابت حضور کودکتان راحت خواهد بود، چرا که به راحتی می تواند در شهر فرش سرگرم باشد. اگر میخواهید از خانه و یا محل کار خود خارج شوید، قطعا با خطراتی روبرو خواهید بود که یکی از این خطرات احتمال آلودگی ویروسی است که در قرن بیست و یک کم هم نیستند. اما برای خرید غیرحضوری از شهر فرش نیازی به خروج از محل امن خود ندارید و می توانید با اتصال به اینترنت از طریق هر دستگاهی که امکان اتصال را داشته باشد، خرید خود را از بین طرح های متنوع فرش انجام دهید.

  • شهر فرش دارای پارکینگ اختصاصی می باشد، همچنین مهد کودک، محل بازی کودکان و کافه از امکاناتی است که در این مجموعه در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا با رفاه و آسایش کامل به خرید خود اقدام کنند.
  • فرش ۱۵۰۰ شانه با استقبال قابل قبولی از طرف مشتریان فرش ماشینی روبرو شده است، اما به خاطر تولید کمتر و قیمت بالاتر، هنوز پتانسیل بالایی برای فروش دارد که برآورده نشده است.
  • تراکم طولی نیز تعداد پودهای بکار رفته در یک متر طول فرش می باشد که معمولترین تراکمها ۲۵۵۰ ، ۳۰۰۰ ، ۳۶۰۰ و ۴۵۰۰ می باشد.
  • حضور صاحب چک به همراه کارت ملی و دسته چک طرح صیاد، عدم داشتن چک برگشتی (استعلام توسط شهر فرش انجام می گیرد)، تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط.
  • انواع فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دستباف، موکت و غیره با انواع و اقسام ابعاد و طرح ها در انتظار شما هستند.

اگر به دنبال طرح های جدید و به روز در بازار هستید، شهر فرش سعی دارد که از جدیدترین فرش های ماشینی در ایران و جهان برای عرضه در فروشگاه خود استفاده نماید. توجه داشته باشید که همه محصولات، محصولات فرش ایرانی هستند که شما برای خرید فرش، حتما از یک کالای ایرانی باکیفیت بهره خواهید برد. انواع فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دستباف، موکت و غیره با انواع و اقسام ابعاد و طرح ها در انتظار شما هستند. این یکی از مهمترین مزیت های یک فروشگاه به شمار می رود، چون مشتری نیاز دارد تا جدیدترین طرح ها را ببیند و به این خاطر که سلیقه ها با هم فرق می کند، فرش باید برای انواع سلیقه ها وجود داشته باشد.

هم اکنون شهر فرش دارای ۴ شعبه رسمی در سراسر کشور است که مفتخر به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد. در ابتدا شما را با شهر فرش آشنا خواهیم کرد و سپس راهنمایی های لازم را جهت خرید از شهر فرش ارائه می کنیم. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. در بیست‌‍ وششمین مراسم روز ملی صادرات که 30 مهرماه 1401 برگزار شد، از ۵۷ صادرکننده نمونه و ممتاز، توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل امد. با افتخار، نام تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده ی نمونه ی کشور به چشم می خورد.

کارشناس مرکز تماس (آقا)

، فانتزی و دستباف از معتبرترین تولید کننده ها می باشد تا خرید از شهر فرش بتواند یک خرید موفق و دلپذیر قلمداد شود. به خاطر استقبالی که مردم از فرش ماشینی کردند ، سرمایه داران خوشنام کشور اقدام به تاسیس شرکت بزرگی به نام شرکت صنایع کاشان کردند .که فعالیت ان در زمینه تولیدات مواد مرتبط با فرش و خود فرش ماشینی بود . شهرفرش توانست همانند پیشرفتی که در بازار فرش دستباف داشته است را در زمینه ی فرش ماشینی نیز داشته باشد و بسیار موفق عمل کند.

فرش اسپادانا طرح آراگل سیلور

شما می‌توانید تا به صورت آنلاین و از وب سایت مجله خبری فرش و یا مراجعه به شعب شهر فرش به خرید بپردازید. در این مطلب با همه چیز درباره خرید فرش از فروشگاه شهر فرش آشنا می‌شویم. در صورت خرید اینترنتی، هزینه ارسال رایگان می باشد و خریداران عزیز می توانند جهت پیگیری سفارشات خود با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

نشان از این دارد که این فرشگاه با حمایت از مشتری ایجاد گشته و در این زمینه تجربه ی خوبی از خرید فرش از کاشان شهر فرش را رقم زده است . تمرکز بر انواع برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش ماشینی و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ی انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه، هند، بلژیک و… چشم‌اندازی تماشایی از هنر فرش ایران و جهان آفریده است؛ و آن قدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوعند که زیبادوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه، مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل می‌گیرند.

پس توجه داشته باشید که استفاده از رنگهای روشن را تنها بدلیل کدر شدن از ذهن خود حذف نکنید. از آنجا که این رنگ چشم را نمیزند و همیشه شیک و برازنده است ، برای مدت طولانی میتواند مهمان دکوراسیون شما باشد. امروزه اکثر فرشهایی که طراحی میشوند،شامل نقشه های شلوغ و پر گل و بوته می باشند که اکثر رنگها را با ظرافت خاصی کنارهم قرار داده است و فقط یک یا دو رنگ غالب در آن وجود دارد که رنگ فرش را با آن رنگ غالب ( رنگ بوم ) معرفی میکنند. در مورد ابعاد فرش در دکوراسیون منزل حتما به یاد داشته باشید که فرش ها از لبه دیوار باید فاصله داشته باشند که اندازه استاندارد بین 35 تا 50 سانتی متر است تا هم فرشتان در اثر قرار گرفتن پایه های مبل کوبیده نشود و هم نقشه فرشتان به طور کامل مشخص باشد تا جلوه بهتری به منزل شما بدهد. دغدغه فرش ارزان از کجا بخرم برای خیلی از خریداران ممکن است به چالش بزرگی تبدیل شده باشد. از تاریخ تحویل فرش تا ۵ روز به شرط عدم استفاده از فرش و معادل همان مبلغ یا بیشتر به جز شهرستانها فرش تعویض می گردد.

انواع تابلو فرش دستباف و ماشینی با طرح های متفاوت را می توانید در شهر فرش مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت قابل رقابت به شما عرضه خواهند شد. همانطور که خدمتتان عرض کردیم، انواع کیفیت های بافت فرش دستباف در شهر فرش موجود است. این تنوع کیفیت باعث می شود که دست مردم برای خرید فرش دستباف با قیمت های گوناگون باز باشد.