خرید از شهر فرش ؛ خرید آنلاین و حضوری فرش، هرآنچه درباره خرید از شهر فرش باید بدانید-میزبان فرش

شهر فرش یکی از بهترین فروشگاه های فرش در ایران است که خود را به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش در ایران معرفی می‌کند. شهر فرش بیشتر از 8 سال در زمینه فروش انواع فرش از جمله فرش ماشینی، دستباف، کلاسیک، کودک و تابلو فرش از برندهای ایرانی و فرش‌های فانتزی و وارداتی از ترکیه و هند تجربه دارد و محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. شهر فرش دارای یک سایت فروش اینترنتی و نمایشگاه آنلاین است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن اقدام به خرید از شهر فرش نمایند.

در این سایت سعی شده است که تمامی محصولات موجود در شهر فرش در نمایشگاه آنلاین هم عرضه شوند تا مشتریان بدون محدودیت بتوانند اقدام به خرید اینترنتی از شهر فرش نمایند. البته سایت شهر فرش، امکان خرید اینترنتی را اخیرا به امکانات خود اضافه نموده است تا در شرایطی مثل کرونا، ترافیک و آلودگی هوا مردم برای خرید فرش محدودیتی نداشته باشند و بدون اینکه از خانه خارج شوند، خرید خود را انجام دهند. مرکز فرش ایرانیان در سال ۱۳۹۳ با هدف سهولت در خرید فرش به صورت اینترنتی شروع به فعالیت نمود و با استفاده از تیمی متبحر و حرفه ای فروشگاه اینترنتی مرکز فرش ایرانیان را تاسیس کرد تا توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز ایران را داشته باشد. این سایت یک شهر فرش بزرگ با طرح ها و نقشه های متنوع در دل شهر کاشان است که به شما کمک می کند تا بدون واسطه از کارخانه با قیمت و کیفیتی تضمینی خرید نمایید. انواع و اقسام فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آنها بازدید به عمل بیاورید.

  • شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این 57 شرکت نمونه و ممتاز به چشم می خورد.
  • امروزه طرفداران فرش رنگ روشن (لایت) بیشتر از گذشته شده اند و تولیدات فرش 1000 شانه بامبو و انواع فرش های جدید به سمت و سوی طرح های فرش ترک کشیده شده اند.
  • نشان از این دارد که این فرشگاه با حمایت از مشتری ایجاد گشته و در این زمینه تجربه ی خوبی از خرید فرش از کاشان شهر فرش را رقم زده است .
  • “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.
  • شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از 8 سال تجربه‌، پیش روی شماست.

زیرمجموعه ی استان اصفهان قرار دارد و واقع در مرکز ایران ،در ۲۲۰ کیلومتری جنوب پایتخت، ۹۰ کیلومتری قم و ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان واقع است.کاشان مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می باشد .و مشهور به دارالمومنین است ، این شهر قدمتی 7000 ساله دارد و یکی از زیباترین شهر های ایران است . در این مراسم که در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس اتاق بازرگانی و نمایندگان مجلس و بیش از 100 برند برتر برگزار شد، از مجله خبری فرش به عنوان واحد برتر کارآفرین با اهدای لوح زرین تقدیر شد. خیر هرگز قیمت پایین ما به علت پایین بودن کیفیت نیست و بزرگترین علت قیمت پایین ما فروش اینترنتی و کم بودن هزینه هایی مانند اجاره نمایشگاه میباشد و تمام فرش ها دارای ضمانت نامه کتبی میباشد. مورد آخر در کیفیت فرش میزان بلندی ریشه آن است که استاندارد آن برای فرش ۷۰۰ شانه ۹ میلیمتر با ۱ میلیمتر تلورانس ، برای فرش ۱۰۰۰ شانه ۸ میلیمتر با ۱ میلیمتر تلورانس و برای فرش ۱۲۰۰ شانه ۷ میلیمتر با ۱ میلیمتر تلورانس می باشد. ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست.

اهداف و اولویت های شهر فرش

یکی از بزرگترین مزیت های شهر فرش اینه که تنوع خیلی زیادی داره و جدیدا ک شهر لوازم خانگی هم کنارش باز شده کارمارو خیلی راحت کرد یکبار رفتیم اونجا و هرجی میخواستیم رو خریدیم . با توجه به اینکه تمام جزئیات و مشخصات فرش های فانتزی در سایت اطلاع رسانی شده است و از طرفی عکس فرش ها از زوایای مختلف در سایت موجود می باشد، خرید اینترنتی از فروشگاه بسیار آسان شده است. زمان شما در خرید حضوری کمی در راه کمی در هنگام آماده شدن و کمی در هنگام مشاهده طرح ها از بین خواهد رفت که می توانید این تضییع وقت را در سایت شهر فرش به حداقل ممکن برسانید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

Maps of شهر فرش شعبه آبشار

هرچه تراکم عرضی و طولی فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده ودرنتیجه فرش زیباتر و توپر تر میشود. مشتریان محترم شهر فرش می توانند کالای مورد نظر را به صورت اقساطی و با پیش پرداخت تهیه کنند اما خبر خوب اینکه در مورد اقساط ۱۲ ماهه حتی بدون پیش پرداخت هم امکان خرید برای شما مهیاست. علاوه بر اینها در خرید اقساطی با پیش پرداخت، امکان بهره مندی مشتریان محترم از تخفیف های ویژه هم پابرجاست. یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست. این مجموعه به عنوان بزرگترین‌هایپر مارکت تخصصی فرش در کشور، در زمینه ی تولید انواع فرش‌های ماشینی آکرولیک، ابریشمی، پلی استر و پروپیلن فعالیت داشته و همچنین بیشترین تعداد شعب را در شهرهای مختلف کشور اعم از تهران، اصفهان و شمال کشور دارا می‌باشد.

1- اگر بچه در منزل دارید و فکر می‌کنید که احتمال کثیف شدن فرش‌تان زیاد است، بهتر است به دنبال خرید فرش‌هایی با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ باشید تا لااقل کم‌تر کثیفی فرش جلوه داده شود و نیاز کم‌تری به شستشوی فرش باشد. البته برای سبک کلاسیک در دکوراسیون ترکیب رنگ کرم_مشکی بهترین انتخاب است. گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

به این ترتیب بسیاری از افراد می توانند با شرایط اعلام شده به شهر فرش رفته و فرش های ماشینی و دستباف خود را به صورت نقد و یا اقساط بلند ملدت خریداری نمایند. البته این ویژگی که تعداد اقساط توسط خود شخص تعیین می شود هم مزیت بزرگی است که خرید از شهر فرش برای مشتریان خود خواهد داشت. فرش ۱۵۰۰ شانه با استقبال قابل قبولی از طرف مشتریان فرش ماشینی روبرو شده است، اما به خاطر تولید کمتر و قیمت بالاتر، هنوز پتانسیل بالایی برای فروش دارد که برآورده نشده است. فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ در شهر فرش عرضه می شود و دارای تضمین قیمت و کیفیت است. فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ یکی دیگر از محصولات پر فروش فرش ماشینی است که در شهر فرش موجود است.

آبی مورد استفاده در فرشها اغلب آبی فیروزه ای و آبی کاربنی هستند که با توجه به دیگر لوازم منزل میتواند زیبایی دکوراسیون منزلتان را دوچندان کند. در صورتي که طرح مد نظر شما در سايت موجود نمي باشد با شماره هاي پشتيباني تماس بگيريد … مشتری از تاریخ ثبت فاکتور تا ۱ ماه فرصت دارد تا فاکتور یا پیش فاکتور از فروشگاه های معتبر تهران و کرج و بابل بیاورد و ما به التفاوت اضافه دریافتی به مشتری بازگردانده شود. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر هم قصد خرید حضوری دارید، بازهم سری به وب سایت آن‌ها بزنید. این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد. شهرستان کاشان دارای شهرک های صنعتی است که ،شهرک های صنعتی شهرستان کاشان به شرح زیر می باشد .