خداحافظ 2017، با تشکر از خاطرات…


امروز احساس نوستالژیک می کنید زیرا یک سال شگفت انگیز دیگر به پایان می رسد.

یادآوری امروز تمام جادویی که سال 2017 برای من به ارمغان آورد…
برای شروع، 10 سال ازدواج را با همسرم کریس بسیار خوش تیپ، شیرین، حامی و دوست داشتنی جشن گرفتم.
نقطه عطفی که من به آن بسیار افتخار می کنم. ما هیچ کار جالبی برای جشن گرفتن انجام ندادیم، اما از یک شب در خانه با پسرانمان لذت بردیم، مقداری آبجو خوردیم و برای چیزهایی که داریم نان تست خوردیم.
ما الان 11 سال است که مزرعه دار زیبای خود را داریم و تابستان گذشته بالا،ه ت،یب را آغاز کردیم تا یک طبقه دیگر اضافه کنیم که مجموعاً 950 فوت مربع دیگر فضای جدید را شامل می شود. خانه کوچک ما بالا،ه بزرگ شد. بازسازی که حتی پسران کوچک ما نیز در کمک به آن نقش داشته اند. طراحی با کریس بسیار سرگرم کننده بوده است… چیزهای زیادی از آن حاصل شده است، و من بسیار هیجان زده هستم که ما به اتمام نزدیک می شویم.
پسرهای کوچک من هرگز نرفته بودند یونان برای ملاقات با خانواده خود، بنابراین بازگشت با مادر و پسرانم و گذراندن بیشتر تابستان در آنجا واقعاً یک سفر فراموش نشدنی بود. یک نعمت.
دیدن بچه هایم در کشور قدیمی با اعضای خانواده در حال آشپزی، رقصیدن، صحبت ، به زبان، پذیرفتن فرهنگ های جدید، خوردن غذای جدید، دیدن جایی که پاپو آنها بزرگ شده است، و همه ما فقط دور میز نشسته ایم و با هم کنار هم می نشینیم… چیزی که من همیشه خواهم داشت. گنج
امکان سفر به کوپرستون، نیویورک برای دیدن بهترین دوستانم شوهر و دوست عزیزمان تیم رینز بالا،ه روی صحنه بلند شوید و وارد تالار مشاهیر بیسبال شوید، با همه دوستانمان واقعاً تجربه ای بود که هرگز فراموش نخواهیم کرد. دیدن ،ی که می‌شناسید پس از یک کار سخت طول، در بالاترین سطح شناخته می‌شود، واقعاً الهام‌بخش است.
فرش قرمز آماده توسط کریستینا یک سال موفقیت‌آمیز دیگر در تجارت را جشن می‌گیرد و سال آینده به هفتمین سال تجارت من می‌رود.
این افتخار را داشتم که برای سومین سال متوالی به ،وان “بهترین آرایشگر” در جامعه خود شناخته شوم. رای که به دریافت آن افتخار می کنم.
امسال هم خوش شانس بودم که با امثال این کشور کار و همکاری کردم کارلین کارست، جام جه، فوتبال، ESPN، کنفرانس WNorth، بکه-آن، لباس زیر دایانو در مجموعه تلویزیونی جدیدی که خدمات استایلینگ من را در اوایل سال 2018 به نمایش می گذارد، نمایش داده شود.
من همچنین یک ع، سرمقاله با عکاس پاریس کایریس تهیه کردم. عروس ایزابل و Bekah-Anne در سانتورینی و مفت، به نمایش آن در مجله Fresh شد.
در میان همه پروژه‌هایم، عروس‌های بسیار زیبایی هم داشتم که باید در آن‌ها شرکت کنم. بودن با مشتریان جدید و موجود بودن و دیدن تحولی که زمان من با آنها انجام می دهد، خوب این یک هدیه است.
در اوایل بهار امسال، یکی از دوستان بسیار عزیزم متنی را برای من فرستاد که همه ما دوست داریم دریافت کنیم… «می‌تو، فرار کنی و با من به هاوایی بیایی»؟
سفری که من به آن خواهم رفت و منجر به افزودن جدیدی به مجموعه کارآفرینی من خواهد شد.
من پیوستم رودان + فیلدها بلافاصله پس از بازگشت
پس از ملاقات با شگفت‌انگیزترین ،ن در آنجا، و دیدن اینکه این تجارت برای آنها چه کرده است و آنها برای برند چه کرده‌اند… من این را فرصتی دیدم که نمی‌توانم از آن بگذرم و راهی برای شکوفایی یک تجارت دیگر.
من همیشه بر این باور بوده ام که یک میلیون نفر می توانند کار مشابهی را انجام دهند، اما هیچ کدام مانند شما این کار را انجام نمی دهند.
یک بار مشتری من که صاحب چندین شرکت است به من گفت که بهتر است 1٪ از 100 چیز داشته باشید تا 100٪ تخفیف برای یک چیز. از زمان تبدیل شدن به یک کارآفرین، طرز فکر من بسیار تغییر کرده است و من کاملاً معتقدم که وقتی در یک مکان خوب یا بد هستید … از پذیرش تغییر و برداشتن جهش های جدید ایمان نترسید. اجازه ندهید ترس از ش،ت شما را از تلاش برای چیزهای جدید باز دارد. من همیشه به دنبال ماجراجویی و چالش بوده ام. اصلاً علاقه ای به نگه داشتن طناب ندارم. قطعا همیشه به مسیر خودم نیاز دارم.
در آ،، فرزندان دوست داشتنی من که امسال 6 و 3 ساله شدند. بزرگ‌ترین نعمت‌های من… آنهایی که برایشان سخت کار می‌کنم، و ،، که برایشان هر کاری انجام می‌دهم. امسال در میان همه کج خلقی‌ها، رقابت‌های خواهر و برادری و اختلافات، آنها به هم نزدیک‌تر شده‌اند، در مدرسه عالی عمل می‌کنند، ورزش‌هایشان و کارهایی که دلم را خیلی خوشحال می‌کند. با هر سالی که می آید و می رود، می بینم که آنها بالغ می شوند و به پسرهای کوچک خوش تیپ و باهوشی تبدیل می شوند، و به همان اندازه که من به آنها یاد می دهم به من یاد می دهند.
من معتقدم که چیزها را به جهان نشان می‌دهم و اجازه می‌دهم بدانند در کجا هستید و کجا می‌خواهید باشید. سال نو زم، برای چیزهای جدید است. اگر تغییر نکنی و دنبال چیزی بروی که خوشحالت می کند، پس هیچ چیز تغییر نمی کند.
من همچنین معتقدم که همه ما در زندگی خود نقطه اولی داریم. زم، که قرار است بزرگ زندگی کنید و شاد باشید. همه چیز می تواند در هر زمان تغییر کند. بنابراین اجازه ندهید که از بین برود. این دیوانه وار است که فکر کنید سال 2018 صبح اینجا خواهد بود، اما وقتی به صفحه فوق العاده ای از کتابم نگاه می کنم، این چیزی است که من را برای همه ماجراهای پیش رو هیجان زده می کند.
من هرگز برای سال جدید تصمیم نمی‌گیرم، فقط سعی می‌کنم مسیر حرکتی را که می‌روم حفظ کنم و مطمئن شوم که همیشه رو به جلو است.
سال نو را به همه تبریک می گویم … باشد که برای شما سلامتی، شادی و قدرت برای انجام کارهای جدید و رفتن به دنبال آنچه می خواهید به ارمغان بیاورد!
پست وبلاگ 20171
با تشکر از شما 2017…

عشق،

کریستینا xo

The post خداحافظ 2017، با تشکر از خاطرات… اولین بار در Red Carpet Ready by Christina ظاهر شد.


منبع: https://redcarpetreadybychristina.ca/goodbye-2017-thanks-for-the-memories/