تجربه‌های مصاحبه و کار در شرکت آقای فرش سالپا-میزبان فرش

طبق گفته کارشناسان آقای فرش، فرشهای تولید شده آنتی باکتریال، بدون پرز و ضد حساسیت، بدون بو و دیرسوز هستند که گواهینامه سیب سبز سلامت وزارت بهداشت و تاییدیه انستیتو پاستور ایران را دارند. اگر تا به‌حال از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرش، در مجموعه آقای فرش دیدن کرده باشید، با ما هم نظر خواهید بود که مجموعه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده در این فروشگاه فراهم آمده است. مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه 1397 میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود.

  • اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد.
  • تلاش می کنیم بیش از پیش با افزایش کیفیت خدمات، سرویسها و کالاهای خود، نظر مصرف کنندگان همیشگی خود را جلب کنیم.
  • تبلیغات دیگری که شهر فرش در زمینه تضیمن قیمت فرش به مشتریان می دهد.
  • پیشنهاد ما برای همه دوستداران فرش دیدار از فروشگاه‌های عرضه محصولات آقای فرش است.

جالبتر اینکه چون مارگزیده بودیم همون موقع تحویل فرش رو باز کردیم و دوباره فرش ها پاره بودن و همونجا تحویل نگرفتیم و عکس و فیلم هم گرفتیم و در خواست کنسلی کردیم . بماند که حدود یکی دو ماه هم کشید با هزاران پیگیری تونستیم پولمون رو پس بگیریم . سلام دوستان من تجربه شخصی خودمو در اختیارتون میزارم که تو این وضعیت اقتصادی ضرر نکنید . کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها مجله خبری فرش آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند. فرش‌های اکریلیک اغلب دارای پرز دهی در چند هفته ابتدایی خرید هستند، اما ادامه پرزدهی پس از این مدت نشانه‌ای بر نامرغوب بودن فرش است. در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد.

درباره آقای فرش

دوست عزیز منم شهر فرش پردیس کاشان رو خریدم افتضاحه بعد از دو سال داغون شده… بابام ده سال پیش فرش از مارکهای مشهد خرید بعداز ده سال آخ نگفته…. با سلام من برای خرید دو تخته فرش به تمام نمایندگیها سرزدم شهرفرش اقای فرش دنیا فرش مهد فرش درنهایت رفتم ۷تیر دو برند خوب بودند فرش کویر یزد وفرش مشهد وبنده فرش مشهد را خربداری نمودم ولی دلم پیش کویر یزد ماند. مرسی واقعا منم منصرف شدم که خرید کنم ازشون مطمینم که درست میگید شهر فرش و اقای فرش خیلی بی کیفیت عمل میکنن از هر جهت. سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما،من قصد خرید فرش داشتم ،با این تفاصیل از شهر خودمون خرید کنم بهتر ومطمئن تره، ولی من تقریبا ۱۵سال پیش ازقالی سلیمان خرید کردم با گذشت زمان انگار بهترین فرش و خریدم ولی حیف که اون مدل پیدا نمیشه…….. شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید.

فلذا من پیشنهادم اینه که اولا با یک ادم کارکشته برای خرید فرش تشریف ببرید که فرش پاره و رفو شده بهتون ندن حتما هم یک اقا پیشتون باشه و همونجا فرش رو تحویل بگیرید و وانت هم بگیرید و اقاتون با وانت فرش رو همون لحظه بیارید خونه . ولی یه فروشگاه بود بنام فرش قیطران نبش میدون هفت تیر که کوچیک هم بود و تنوع زیاد نداشت و دو بار ازش خرید کردیم و راضی بودیم . در شهرستان‌های فاقد نمایندگی نیز، می‌توانید از گالری مجازی حاوی تابلو فرش، انواع فرش و گبه، تکه‌دوزی‌های هنرمندانه، وینتیج‌های بی‌نظیر و دیگر صنایع دستی دیدن کنید. این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس ثبت گردیده است. استخدام مشاغل فروش بازاریابیاستخدام بصورت دورکاریاستخدام برنامه نویساستخدام مشاغل حسابداری مالیاستخدام مشاغل اداری دفتریاستخدام بانواناستخدام مشاغل کامپیوتر نرم‌افزار ITاستخدام مشاغل فنی مهندسی سایر …

گروه نساجی فرهی در نمایشگاه بین المللی فرش تهران

بی تردید تلاش و کوشش همکاران آقای فرش و ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در کنار علاقه و رضایت مصرف کنندگان به این مجموعه برتر، از دلایلی بود که آقای فرش در این جشنواره نیز سربلند باشد. فرش های دستباف و نفیس ایرانی از شهر هایی همچون کاشان، تبریز، اصفهان، نایین، کرمان، اراک و غیره در کلکسیون دستباف فروشگاه آنلاین آقای فرش دیده می شوند. ، 1200 شانه، 1500 شانه و 700 شانه از مهم ترین محصولات فرش کلاسیک هستند و همچنین انواع فرش شگی، شنل، وینکور، فلوکاتی از فرش های مدرن مجموعه آنلاین آقای فرش به شمار می روند.

و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید. ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست. نهمین شعبه آقای فرش و تنها شعبه غرب تهران این فروشگاه در ایران‌مال راه‌اندازی شد.

تایید میکنم که تمامی موارد فوق صحت دارد و قابل انتشار در سایت سالپا می‌باشد. تلاش می کنیم بیش از پیش با افزایش کیفیت خدمات، سرویسها و کالاهای خود، نظر مصرف کنندگان همیشگی خود را جلب کنیم. لطفا اگر برند های خوب و با دوام میشناسید اطلاع رسانی کنید چون واقعا با این گرونی نمیشه در هیچ زمینه ای آزمون خطا انجام داد. بوی خیلی بدی میدن ،در و پنجره مداوم باز هست ولی هیچ فایده نداره . البته اشکالی هم نداره ، اما کاش درخصوص مواردی که در این مقاله به اونها اشاره شده ، راهنمایی کنید . امروزه تبلیغات حرف اول واخر را میزند وای برروزی که با تبلیغات با ان همه هزینه های گزاف تبدیل به ضد تبلیغ شود.

می‌توانند از امکانات ویژه این بانک برای خرید فرش بهره ببرند. در این طرح نیازی به پیش‌پرداخت نیست، سودی به بانک پرداخت نمی‌شود و اقساط تا سقف 48 ماه در نظر گرفته شده است. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و … بیش از 81 درصد شرکت کنندگان در پنجمین دوره انتخاب برند محبوب ایران به آقای فرش رای دادند و به این ترتیب، برای سومین سال پیاپی تندیس زرین این جشنواره به آقای فرش تعلق گرفت.