بهترین مدل های فرش پذیرایی چیست؟ بساز و بچین-میزبان فرش

ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. اصول اصلی در دکوراسیون خانه یکی از مهمترین موضوعات در دکوراسیون خانه‌ای که فرش سرمه‌ ای در آن بکار رفته است، تناسب رنگ فرش … یکی از مهم ترین تصمیماتی که زوج های جوان برای خانه جدیدشان می گیرند خریدن فرش می باشد.

عاملی که باعث شد تا این فرش طراحی شود، علاقه مردم به فرش‌های عتیقه بود. احتمالاً طرح‌های سه بعدی را می‌شناسید؛ طرح‌هایی که احساس زنده و واقعی بودن آن‌ها بیننده را شگفت‌زده می‌کند. در جدیدترین مدل فرش ماشینی ایرانی، می‌توانید طرح‌های سه بعدی را ببینید که دارای تنوع بالایی هستند. با توجه به طرح این فرش‌ها، می‌توانید آن‌ها را در محیط‌هایی مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و … به کار ببرید. هر چند که طرح‌های سه بعدی محدود هستند و تنوع آن‌ها کمتر است؛ اما می‌توانید برای هر محیطی طرحی مناسب پیدا کرده و خریداری کنید.

فرش گل برجسته طرح افشان متین شامل ریز گلهای به هم پیچیده بسیار جذاب که با استفاده از رنگهای زیبایی همچون سرخ ، سبز ، ترمه ای ،آبی و… استفاده از رنگ سرخ در حاشیه سرمه ای فرش زیبایی محصور کننده ای را ایجاد کرده است . سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود و شما می توانید برای پوشاندن کف این بخش از منزل خود از فرش های ساده یا طرح دار استفاده نمایید. یکی از علت‌های شهرت جهانی فرش‌های ایرانی نقوش زیبا و هنرمندانه‌ی آن است. هریک از این نقوش با طرحی شامل طبیعت، حیوانات، رویداد مذهبی، اشکال هندسی و امثال آن هستند.

  • ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا انواع فرش‌های مختلف و جدید را ببینید و بین آن‌ها یکی از بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.
  • این فرش با طرح و نقشی فوق‌العاده جذاب و همچنین کیفیتی بسیار عالی، برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است.
  • مهم‌ترین مزیت این محصول این است که زیبایی را برای خانه‌ی شما به ارمغان می ‌آورد.
  • اغلب طرحهای اين گروه شباهت زيادی با طرحهای فرش مناطق مرزی ايران و كشورهای همسايه و حتی ساير كشورها دارد و به همين دليل آنها را اقتباسی مي نامند مانند طرحهای قفقازی و گوبلنی .
  • شما برای سالن پذیرایی از چه مدل فرش استفاده کرده اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

اگر به دنبال فرش ماشینی مدل جدید هستید، فرش ترک و حتی فرش ایرانی طرح ترک انتخاب خوبی برای دکوراسیون منزل شماست. این فرش‌ها دارای رنگ‌هایی سرد و معمولاً کرم، خاکستری، طوسی و … هستند. در این نوع فرش، مانند فرش‌های ایرانی خبری از رنگ‌های قرمز، آبی، سبز و … نیست. فرش ترک، به عنوان جدیدترین مدل فرش ماشینی رنگ روشن ترک این روزها طرفداران زیادی دارد و البته زیبایی آن نیز قابل تقدیر است. یکی از پر سر و صدا‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۰ که اتفاقاً افراد زیادی هم به سمت آن گرایش پیدا کردند، فرش‌های پتینه یا فرش وینتیج است. این فرش جزو پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی است که با نام‌های کهنه نما، عتیقه نما، وینتیج و پتینه شناخته می‌شود.

نقشه های زیبا و معروف فرش کاشان

این فرش زیبای افشان با رنگ‌های برگرفته از طرح‌های فرش دستباف و استفاده از یازده رنگ درخشان، شباهت زیادی به همتای دستباف خود دارد. تراکم بالای ۴۱۰۰ و استفاده از دو نخ ابریشم‌گونه، این فرش گل‌ابریشم را از سایر نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند. فرش مدرن یکی از فرش‌هایی است که امروزه در اکثر خانه‌های ایرانی دیده می‌شود. این مدل فرش‌ها به گونه ای هستند که به دکوراسیون داخلی اکثر اتاق‌های سالن پذیرایی هماهنگ می‌شوند.

۴۶ مدل مانتو پاییزه اسپرت ۱۴۰۱ در استایل های شیک

این طرح، طرحی است که جنگل را به همراه تمامی درختان، گیاهان، گل ها، شاخ و برگ ها و جویباران در خود جای می دهد و به نمایش درمی آورد. به طرح بوته‌ای که شبیه به شکل کاج متوسط می‌باشد، طرح بوته ترمه ای می گویند. شهرت یافته است، در طرح های بوته ای به اندازه و اشکال مختلف به چشم می خورد. در قسمت زمینه و در دو گوشه ی طرح محرابی ستون دار، دو ستون را مشاهده می کنیم که محراب ها را نگاه داشته است. بر روی این ستون ها نیز از نقش و نگارها و تزئیناتی برای جلوه بیشتر ستون ها استفاده شده است.

این محصول قادر است که سبک معماری خانه و همچنین سلیقه شما را به خوبی نشان دهد. فرش مدوسا زمینه کرم جزء فرش های 1500 شانه برجسته با تراکم 4500 است. این نقشه علاوه بر رنگ کرم با رنگ های زمینه طوسی و سرمه ای (آبی کاربنی) نیز مجله خبری فرش موجود است. در بخش اول به معرفی 10 فرش جدید سال 1401 می پردازیم و در بخش های بعدی به انواع فرش های جدید در رنگ زمینه های متفاوت می پردازیم. اگر شما نظری در مورد هر نقشه دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

پس ویژگی هایی چون شهر محل بافت و هنر بافنده آن در آن تاثیری ندارد. معمولا در این نامگذاری مجموعه ای از عوامل در کنار طرح فرش – همچون نوع نخ، هنر بافندگان آن منطقه، ریز بافتی و درشت بافتی، لطافت و زمختی و… – موثرند. به عنوان مثال اگر صحبت از فرش نایین می شود، طرح های مختلفی را شامل می شود. همه این طرح ها در شهر نایین با ویژگی های خاصی بافت می شوند . نقشه و طرح لچک و ترنج، طرحی بسیار عمومی، معروف و زیبا در فرش ایرانی است که از مکتب شاه عباسی به یادگار مانده است.

همچنین قالی جوشقان از نظر طرح با قالی همدان و قالی های میمه نیز شباهت دارد که با نام «قالی میمه جوشقان» در بازار به فروش میرسد. در بوته دو قلو همان گونه که در نامش پیداست دو بوته به اندازه هم در کنار یکدیگر هستند. در طرح فرش آدمکی یا ملانصرالدینی، تصاویر و شکل انسان به صورت تنها و یا سوار بر اسب و سایر حیوانات، با حالت های مختلف همچون مجالس بزم و شادی و رزم و مبارزه یا در حال گذر و … دیده می شود. گفتنی است که عدم استفاده از فرش می تواند منجر به نفوذ سرما در بدن شود. به همین علت هم بهتر است که در تهیه فرش ها سهل انگاری به خرج ندهیم.