اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش دستباف

در تلگرام پیام بدین تا شما را عضو گروه طراحی نقشه فرش کنن. اگر به دنبال آموزش جامع در زمینه طراحی نقشه فرش با فتوشاپ هستین، لینک زیر کلیک نمایید. 1- نقش فرش سه بعدی است که معولا برای بافت تابلو فرش ها استفاده می شود و به آن تابلو فرش “با نقش سه بعدی” می گویند. اگر کف دست تان گرم شد ابریشم طبیعی است و در غیر اینصورت ابریشم مصنوعی است. در برخی مواقع به حسی که دارید، شک می کنید در این صورت حتما فرش مورد نظر را با یک فرش ابریشمی که از اصل بودن آن مطمئن هستید، مقایسه کنید.

  • حال در این بین یکی از بی‌نظیرترین و پرطرفدارترین انواع فرش ، فرش‌های دستباف هستند که جزو محصولات کهن ایرانی نیز به شمار می‌روند.
  • رنگ هایی که برای بافت فرش هریس استفاده می شود از رنگ های طبیعی و پشم های مرغوب است که این فرش را محبوب و زیبا می کند.
  • رنگ های روی فرش پر رنگ هستند و رنگهای پشت آن کمرنگ‌تر کار شده اند.

اگرچه کاربرد انواع طرح‌های ختایی و اسلیمی جزء شاخصه‌های این فرش است اما اساسی‌ترین جزء آن گلی معروف به گل شاه‌عباسی است. این گل عجیب و زیبا در تمام طرح‌های این فرش به کار می‌رود. فرش‌های پشمی، فرش‌هایی هستند که الیاف و تاروپود آنها از جنس پشم طبیعی است. این‌گونه فرش‌ها بیشتر در فرهنگ‌های عشایر و محلی که دسترسی بیشتری به پشم دام دارند، بافت می‌شوند. پشم یکی از اساسی‌ترین الیاف مورداستفاده در فرش‌های ایرانی است. همچنین اکثر این پشم‌ها گوسفندی هستند و ازنظر استحکام و کیفیت مناسب است.

فرش دستبافت شش متری مدل علیا تبریز کد 925

پود نیز رشته‌هایی از الیاف است که به‌صورت افقی از بین تارها عبور می‌کند؛ بنابراین تاروپود شالوده و اساس قالی‌بافی محسوب می‌شود. فرش های ایرانی دستبافت به دو دسته کلی قالی و قالیچه تقسیم می شوند. به فرش هایی که اندازه آنها 6 متر یا کمتر است قالیچه می گویند. این مسئله به این معنی نیست که فرش های ماشینی خوب نیستند، بلکه کارایی مناسبی دارند.

نکاتی که در تهیه و یا انتخاب یک عکس برای تبدیل آن به تابلوفرش بهترست مورد توجه شما بزرگواران قرار بگیرد :

که برای راه‌پله‌ها و راهروها کاربرد دارد معمولاً دارای پهنای ۰.۵ تا ۱.۷ متر بود و طول آنها از ۳ تا ۱۰ متر متفاوت است و حتی گاهی می‌تواند بلندتر نیز باشد. یک رشته پشم یا ابریشم دو تار چله را در بر می‌گیرد به این صورت که این رشته پشم یا ابریشم یک چرخ کامل به دور یک تار و یک نیم چرخ به دور تار دیگر می‌زند. نگاره‌ها یا ریز نقش‌های مورد استفاده شامل گل‌های هشت پر، ۱۲پر، گله مرغی، طاووس، بز کوهی، کبک، قوچ، اسب، ماهی. در مجموعه من شما متنوع ترین و با کیفیت ترین فرش های قشقایی را می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

فرش دستباف قم طرح عکسي سایز پشتي رنگ زمینه آبي رنگ حاشیه بژ / خاکي کد ۳۷۳۴۶ سایز ۰٫۸۵ در x 0.8

قالی بافی در شهر تبریز به صورت گره با قلاب و متقارن است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد ، با این حال به طور حتم انتخاب محصول این شهر جهت پهن کردن در منازل ایرانی می‌تواند بی‌نظیر باشد. با توجه به تاریخچه کهنی که در تولید فرش و قالی دستباف ایرانی وجود دارد در حال حاضر می‌توان گفت محصول بافته شده به دست هنرمندان ایرانی جزو بهترین و زیباترین نوع فرش در دنیا است که این امر از نظر کارشناسان بین‌المللی فرش تایید شده است. می‌توان گفت که شهر فرش، یک مکان ایده آل برای تهیه فرش بوده و پاسخگوی اصلی نیاز بسیاری از کاربران و مشتریان می‌باشد. عرضه فرش‌های دستبافت با طرح‌های بسیار خاص، جذاب و متنوع، قالی‌های دستبافت تمام پشم و قالی‌های ابریشمی با کیفیت و خوش بافت با قیمت‌هایی بسیار مناسب و شرایط خرید ایده آل و منحصر به فرد، از مزایای خرید فرش از فروشگاه معتبر شهر فرش می‌باشد. همانطور که گفته شد یکی از مواد به کار رفته در قالی دستبافت ایرانی نخ ابریشم است که به طور حتم اینگونه قالی از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد.