انواع مدل های فرش ماشینی کاشان شرکت فرش یلدای کویر کاشان-میزبان فرش

اگر از رنگ ‌های تیره یا مدل‌ های شلوغ با رنگ روشن استفاده کنید به راحتی می ‌توانید آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین و پرفروش ترین فرش ماشینی از نظر تراکم، شانه و رنگبندی خواهیم پرداخت. طرح گلنار از دسته بندی فرش های 1200 شانه تراکم 3600 است که در سبک فرشهای افشان بدون ترنج طراحی مجله خبری فرش شده است .این نقشه از فرش دارای چند رنگ زمینه و حاشیه است /با کلیک روی تصویر بالا به صفحه این فرش مراجعه کنید. طرح سحر 1200 شانه تراکم 3600 است و با الیاف مرغوب اکریلیک بافته شده است. فرش کاشان نقشه سحر در رنگهای فیلی ، ابی و سرمه ای بافته میشود .جهت مشاهده رنگ بندی و همینطور خرید فرش روی نقشه فرش فوق کلیک کنید.

  • اگر فرش به اندازه کافی توسط مبلمان پوشش پیدا نکند ظاهر بدی به دکوراسیون خواهد داد.
  • فرش مدل ترمه 1200 شانه تراکم 3600 است و گل برجسته بافته میشود .
  • یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزلی ، انتخاب مبلمان و فرش آن منزل است.
  • توجه داشته باشید در صورت پرداخت آنلاین هنگام ثبت سفارش، قیمت ها قطعی است ولی در صورتی که قصد پرداخت به هنگام تحویل دارید، قیمت فرش بر اساس نرخ روز تحویل خواهد بود.
  • امروزه کسانی هستند که هنوز بهانواع فرش دستبافعلاقه‌مند هستند.

به‌طور کلی می‌توان گفت علاوه بر استفاده از طرح و رنگ‌های متنوع و پرطرفدار فرش ماشینی، کیفیت بالای آن‌ها موجب افزایش تقاضا و پر فروش شدن فرش‌های ماشینی می‌شود. تا جایی‌که علاوه بر طرح‌های کلاسیک و تلفیقی بسیاری از فرش‌های ماشینی مدرن تولید ایران نیز از نظر کیفیت و طرح با فرش‌های خارجی چون ترک و بلژیکی برابری کرده و به خارج از کشور صادر می‌شود. طرح فرش‌ ماشینی مدرن نیز با انواع مختلفی از اشکال، الگوها و کیفیت‌ها به‌عنوان پرفروش‌ترین طرح‌های فرش ماشینی تولید و فروخته می‌شوند. این طرح‌ها مناسب دکوراسیون‌هایی خاص به سبک‌های اسپرت و مدرن هستند. از انواع فرش‌های مدرن می‌توان به فرش شگی، بلژیکی و ترک اشاره کرد یا برای مثال، فرش‌های کرک‌دار فرش‌هایی با الیاف بی‌نظم و بلند هستند که برای تزیینات مدرن در فضاهای خاص استفاده می‌شوند.

ایده های زیبای چیدمان کنار گاز در طراحی آشپزخانه

عاملی که باعث شد تا این فرش طراحی شود، علاقه مردم به فرش‌های عتیقه بود. احتمالاً طرح‌های سه بعدی را می‌شناسید؛ طرح‌هایی که احساس زنده و واقعی بودن آن‌ها بیننده را شگفت‌زده می‌کند. در جدیدترین مدل فرش ماشینی ایرانی، می‌توانید طرح‌های سه بعدی را ببینید که دارای تنوع بالایی هستند. با توجه به طرح این فرش‌ها، می‌توانید آن‌ها را در محیط‌هایی مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و … به کار ببرید. هر چند که طرح‌های سه بعدی محدود هستند و تنوع آن‌ها کمتر است؛ اما می‌توانید برای هر محیطی طرحی مناسب پیدا کرده و خریداری کنید.

این محصول قادر است که سبک معماری خانه و همچنین سلیقه شما را به خوبی نشان دهد. فرش مدوسا زمینه کرم جزء فرش های 1500 شانه برجسته با تراکم 4500 است. این نقشه علاوه بر رنگ کرم با رنگ های زمینه طوسی و سرمه ای (آبی کاربنی) نیز موجود است. در بخش اول به معرفی 10 فرش جدید سال 1401 می پردازیم و در بخش های بعدی به انواع فرش های جدید در رنگ زمینه های متفاوت می پردازیم. اگر شما نظری در مورد هر نقشه دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

مدل فرش ماشینی با طرح های شیک و زیبا مد سال

این فرش زیبای افشان با رنگ‌های برگرفته از طرح‌های فرش دستباف و استفاده از یازده رنگ درخشان، شباهت زیادی به همتای دستباف خود دارد. تراکم بالای ۴۱۰۰ و استفاده از دو نخ ابریشم‌گونه، این فرش گل‌ابریشم را از سایر نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند. فرش مدرن یکی از فرش‌هایی است که امروزه در اکثر خانه‌های ایرانی دیده می‌شود. این مدل فرش‌ها به گونه ای هستند که به دکوراسیون داخلی اکثر اتاق‌های سالن پذیرایی هماهنگ می‌شوند.

این فرش با طرح و نقشی فوق‌العاده جذاب و همچنین کیفیتی بسیار عالی، برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است. به طور کلی فرش ایرانی بر اساس نقش و طرح به ۱۹ دسته تقسیم می شود. که در این بخش قصد داریم علاوه بر معرفی انواع طرح فرش ایرانی ، عکس فرش های ایرانی را در قالب دکوراسیون داخلی منزل مدرن و کلاسیک نیز به جلوه بصری بگذاریم. چشم نواز، زیبا، نرم و لطیف از ویژگی های برجسته این فرش می‌باشد.

جدیدترین فرش سال 1401 با رنگ زمینه نسکافه ای

اگر به دنبال فرش ماشینی مدل جدید هستید، فرش ترک و حتی فرش ایرانی طرح ترک انتخاب خوبی برای دکوراسیون منزل شماست. این فرش‌ها دارای رنگ‌هایی سرد و معمولاً کرم، خاکستری، طوسی و … هستند. در این نوع فرش، مانند فرش‌های ایرانی خبری از رنگ‌های قرمز، آبی، سبز و … نیست. فرش ترک، به عنوان جدیدترین مدل فرش ماشینی رنگ روشن ترک این روزها طرفداران زیادی دارد و البته زیبایی آن نیز قابل تقدیر است. یکی از پر سر و صدا‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی ۱۴۰۰ که اتفاقاً افراد زیادی هم به سمت آن گرایش پیدا کردند، فرش‌های پتینه یا فرش وینتیج است. این فرش جزو پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی است که با نام‌های کهنه نما، عتیقه نما، وینتیج و پتینه شناخته می‌شود.