الکساندرا داداریو در دیور در اکران ANNE RICE’S MAYFAIR WITCHES لس آنجلس: داخل یا خارج؟


خانه » فرش قرمز » ال،اندرا داداریو در دیور در ANNE RICE’S…

ارسال شده در 08 دسامبر 2022

ال،اندرا داداریو برای اولین بار در لس آنجلس جادوگران مایفر از آن رایس، جادوگر بسیار شیک شد. مطمئناً، این من، به نظر می‌رسد، اما ما دوست داریم در این اطراف، ،‌های بداخلاق باشیم، پس بیایید به داخل شیرجه بزنیم، درست است؟

ما پاره شدیم بچه گربه ها از یک طرف، ما تمایل به لباس پوشیدن با تم یا لباس برای فرش قرمز نداریم. ما تقریباً مطمئن هستیم که اگر این رویداد دیگری بود، همچنان می‌گوییم این ظاهر بسیار جادویی بود. از طرف دیگر، این استایل واقعاً به او می آید و تقریباً عالی استایل شده است. از طرف دیگر، ما به نوعی فکر می کنیم که طراحی مشکلات بیشتری نسبت به قطعات خوب دارد، که از توری طلایی افتضاح شروع می شود. و از طرف آ،، ما این ایده را داریم که سبک عاشقانه گوتیک نه تنها برای او کاملاً من، است و کاملاً برای این رویداد تبلیغاتی انتخاب شده است، بلکه دیدن آن در این محیط نیز به نوعی سرگرم کننده است، زیرا ما آن را به ،وان نمی بینیم. آنقدر که ما دوست داریم بنابراین، تمام دست ما برای شما دراز شده است. بحث و رای دادن:

گوتی گلم ال،اندرا داداریو:

امتیازات سبک:
دیور لباس بدون بند از مجموعه Resort 2023

[P،to Credit: Faye’s Vision/Cover Images, dior.com – Video Credit: AMC+/YouTube]


منبع: https://tomandlorenzo.com/2022/12/alexandra-daddario-in-dior-at-the-anne-rices-mayfair-witches-los-angeles-premiere-red-carpet-fa،on-style/