اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. در این بازی مهیج و ترسناک شما در نقش ناجی برای یکی از دوستان صمیمی تان را دارید که باید با حل معماهای مختلف راه نجات از تیمارستان پر از زامبی را برای او فراهم کنید. گرافیک و صدا و موسیقی بازی به گونه ای طراحی شده است که شما حضور ارواح را در اطرافتان براحتی احساس می کنید و این می تواند یکی از ویژگی های خوب بازی Fear in hospital باشد. بازی بسیار مهیج و ترسناک Horror Granny House Adventure برای افرادی مناسب است که تمایل دارند تا لحظاتی را در خانه ای مخوف با ارواح شیطانی و مادر بزرگ رمزآلود سپری کنند.

  • در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است.
  • اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه بهترین سایت اتاق فرار کنند، پیشنهاد می‌شود.
  • یکی از بخش‌های این مجموعه، اتاق فرار است که توسط گروه مایندرو طراحی و اجرا می‌شود.
  • بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است.
  • یکی از بازی‌های این مکان، اتاق فرار شوم نام دارد که بازی ۴ تا ۱۰ نفره است و ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.
  • طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است.

اتاق فرار طغیان (مستاجر۲)

یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد. پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد.

۱. اتاق فرار فرار از سلول انفرادی

اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود! هزینه تجربه این سناریوی وحشتناک و پراسترس، نفری ۸۵هزار تومان است. معمولا تعداد افراد برای این بازی جذاب، باید حداقل ۴ نفر باشد. نکته بعدی اینجاست که شما و دوستانتان باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودتان بسازید. بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند.

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

سر به نیست، یک بازی طبقاتی و پرهیاهوست که برای بهتر بازی کردنش باید به تمامی نکات توجه کنید. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالاً روند بازی برای شما جذاب‌تر می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه، مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. دکور و فضای بازی هم کاملاً متناسب با همان سال‌هاست و در طراحی آن سلیقه خوبی به خرج داده‌اند. • در یک سری از بازی‌های اتاق فرار، به شما دمپایی مخصوص بازی داده می‌شود.