آقای فرش فروشگاه اینترنتی کتاب اول-میزبان فرش

بازار فرش از سالیان دور تا به امروز صنعتی حرفه ای و قدرتمند در کشورمان بوده است. در بازاری که کارخانه جات مختلف فرش ماشینی و فرش دستباف طرح های متنوع و با سطح کیفیت های مختلف را به بازار عرضه می کنند، نوآوری حرف اول را برای خلق مزیت رقابتی در تولید کنندگان فرش می زند. بسیاری از تولید کنندگان و برندهای فرش در سال های اخیر با در نظر گرفتن نیاز امروز مصرف کننده جهت خرید فرش، اقدام به تولید فرش هایی با طرح های مدرن و امروزی کرده اند. در این میان برند های فرش فروشی همچون شهر فرش، آقای فرش، مهد فرش، دنیای فرش و غیره با عرضه محصولات کارخانجات مختلف و تنوع در پرداخت از جمله فروش اقساطی فرش، سعی بر آن دارند تا سهم بیشتری از این بازار بدست آورند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که کدامیک از این دو برند مطرح ، مشتری مدارتر عمل کرده و تسهیلات بهتر برای خرید فرش به مشتریان ارائه می دهند.دراین مقاله قصد داریم ابتدا به انواع شهر فرش و آقای فرش از نظر کیفیت و قیمت فرش و تفاوت آنها با یکدیگر بپردازیم.

  • در تخصیص تسهیلات، برای هر فرد تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار (زوجین تا 100 میلیون تومان) در نظر گرفته شده که در صورت استفاده زوجین از این طرح، مبلغ تا دو برابر می‌تواند افزایش داشته باشد.
  • جالبه که شما اصلاً مقایسه‌ای انجام نداده‌اید و گویا در نظرتون این دو فروشگاه هیچ ویژگی مثبتی ندارند، به نظر اگر تیتر را می‌گذاشتید نکات منفی این دو فروشگاه [آن هم به زعم شما و با قضاوت یک سویه‌اتان] مناسب‌تر می‌نمود.
  • طبق گفته کارشناسان آقای فرش، فرشهای تولید شده آنتی باکتریال، بدون پرز و ضد حساسیت، بدون بو و دیرسوز هستند که گواهینامه سیب سبز سلامت وزارت بهداشت و تاییدیه انستیتو پاستور ایران را دارند.
  • و در اصل از قصد دیر تحویل میدن که شما اون رنگ و لعابی که دیدی یادت بره.
  • در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد.

اگه فرش دست بافت میخواید بخرید برید از خیابان خیام برید داخل بازار بزرگ تهران که پر از حاجی بازاری های قدیمی که یه تار سیبیلشون اعتبارش به نصف بازار تهران می ارزه . چند روز پیش هم یه سر به شهر فرش زدیم برعکس قدیم کارکنان داخل مجموعه با ادب و افراد محترمی شده بودند ولی خریدی نکردیم فقط برای دیدن رفته بودیم . یکی از اهداف همیشگی آقای فرش، تسهیل خرید و ایجاد شرایط مناسب برای قشرهای مختلف جامعه، از جمله شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی بوده است. از سوی دیگر این نکته شایان ذکر است که فرش‌های ارائه شده در این طرح همگی بدون کارمزد بوده و به قیمت نقد محاسبه می‌گردند.

تور مجازی آقای فرش

پس در هنگام خرید خیالتان از بابت تضمین کمترین قیمت بازار راحت خواهد بود. در ادامه مطلب، شما را با آدرس و شماره‌های تماس نمایندگی‌های آقای فرش آشنا می‌کنیم. ، ورودی اول آب‌نوا قرار دارد و با بیش از ۲۰ برند برتر و ­هزار طرح متنوع، میزبان مشتریان و علاقه‌مندان فرش ایرانی، تابلو فرش و محصولات مشابه است. بهترین کار در خرید فرش این هست که از فروشگاههای محل زندگی خودتون خرید کنید .

یک تخفیف بی نظیر تا 25 درصد قیمت!

بار اول خرید با تعهد تحویل ۷۲ ساعته ، ۱۲ روزه تحویل دادن و خرید دومم رو ۲ ماهه تحویل دادن . بسیار دروغگو ، بی کیفیت ، گرانفروش ، بد قول و در پاسخگویی جهت پیگیری پس از فروش بعلت بی تعهدی ، بسیار بی ادب هستند . من حدود 4 ماه پیش از مجله خبری فرش خرید اقساطی انجام دادم راضی بودم، فقط با یک فیش حقوقی و مراجعه به بانک رفاه کارم انجام شد تا سقف 50 میلیون هم میتونستم خرید کنم.

طرح بزرگ خرید اقساطی

فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند . در حال حاضر شهر فرش در سال 1400 شرایط اقساطی جدید ندارد و قیمت ها نیز حدود 20 درصد افزاریش پیدا کرده است. حال باید دید در شرایط اقتصادی فعلی، شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 چگونه است. جهت رفاه حال مشتریان آقای فرش، باجه بانک انصار در محل شعب آقای فرش افتتاح شده و به مراجعان محترم خدمات لازم را ارائه می‌دهد. به این صورت دیگر نیازی به مراجعه بانک های سطح شهر و صرف وقت طولانی نیست.